Gå til innhold

Nån som har fådd strek under navelen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikkje sedd anntydning tell den før igår da...Plutseli kom den bare...Det e vesst ikkje alle som får den streken da...Venninna mi sa igår at det va vanli å få den vess man vente jenta...Men vet nu ikkje det...E så mye rart folk sir om sånne ting!

Og ja æ ser den tydeli! Men trur den blir sterkere etterhvert...

nei, ikke ennå...

venter liksom på den, av en eller annen grunn... hehe

det står jo i boka at den skal komme nå, så...

men som sagt her tidligere, så er det ikke alle som får den.

forrige gang jeg gikk gravid, hadde jeg ikke noe strek som man kunne se. men med litt godvilje, så kunne man kanskje se den...

kanskje jeg skal legge til at jeg fikk en sønn den gangen??

klem!

ja!!

kan nesten ikke vente til jeg får vite hvilket kjønn spira mi har!!

leeenge igjen!

jeg har blitt spådd jente denne gangen, så hvis det stemmer, burde jeg vel kanskje få en strek der snart, eller??

hmmm...

skal nok klare å si ifra etter at jeg har vært på ul, når enn det blir... sukk, legen skulle bestille time, men det tar jo så lang tid!!

klem!

Annonse

Fikk brev i posten førr ett par uke sia om ultralyd 11.07...Det blir skikkeli skøy!

Men venninna mi fikk ikkje den streken før ho va 7 mnd på vei, og ho fikk jenta!

Så den kan jo komme om ei stund....Har du førresten vært på tidli ul?

jeg har ikke vært på tidlig ul.. legen sier at jeg er for frisk... og det er jo så utrolig dyrt å få det privat her..

men om ca 3-6 uker, burde jeg vel få vite noe!!

så skal jeg bestille 3d ul etter det, det er så utrolig å se på!!

glede seg, ja!!

men streken vil jeg ha, for den hører jo til på en måte.. ;)

klem!

Annonse

jeg har ikke sett noen strek, hadde de ikke når jeg var gravid sist heller .

jeg har hørt du får streken om du venter gutt , kansje det var derfor jeg ikke fikk sist , for det ble nemli en jente..

men alså . jeg syns ikke det er så vikti med den streken jeg , er den så fin da :) hehe (misunnli) men kommer den så dukker den vel opp snart . når bruker den å komme foresten?

har ikke fått noen strek ennå..men det virker som det kommer straks, for jeg er "gulere" i huden akkurat der, og opp.. men ikke slik jeg var..

Fikk strek med begge mine, både gutt og jente, det er jo bare pigmenter.. Men brystvortene har blitt mye mørkere da! Det er faktisk litt fint å se:)

Men jeg skal ikke si noe, er jo bare i 10 uke ennå da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...