Gå til innhold

Sånn... prøver for andre gang :)

Anbefalte innlegg

Begynte å lese Endelig ikke-røyker igjen i dag, sluttet tidlig i svangerskapet og holdt meg i to mnd men så ble jeg alene og begynte på igjen. Men denne gangen skal jeg klare det! Er nå 20+3 og halvveis, kjenner gutten min sparke hver dag og det er verdens beste motivasjon for min del! Leser fort så regner med at i løpet av dagen eller i morra tar jeg siste røyken,... Ønsk meg lykke til!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5254994-s%C3%A5nn-pr%C3%B8ver-for-andre-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

MASSE MASSE LYKKE TIL :)

Dette greier du fint vettu:) Er selv sluttet å røyke, er i min sjette uke nå, og det er tøft men jeg greier å stå i mot enn så lenge. Sambo er ikke så hjelpsom når han sitter å røyker foran meg, men samtidig blir har rå sint vist jeg spør om et trekk!!!

Dette greier vi alle mann ;)

Annonse

altså, ditt nick sier ingenting om hvem du er, ergo er du anonym. Det tar to sekunder å bytte nick, noe du kan gjøre så ofte du vil. Du er og blir anonym her så lenge du ikke utgir deg med fullt navn, men selv det kan ingen stole på. Tulling!

Oj da.. Noen som har stått opp med feil bein?!

Vil heller påstå at det er du som er tullingen i dette bilde, var liksom "litt" tilbake til fjortissalderen det der.. Men det får være min mening.. Og så får du ha en strålende dag videre!

Og så anonym blandt BIM'erne er jeg vel strengt talt ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...