Gå til innhold

April: Blir litt irritert

♥Toni & baby girl♥

Anbefalte innlegg

Foreldrene mine skulle hente Antonio idag for å ta han med på tur så han skulle sove. Vi ble enige om at etter 1 passet fint, men de skulle ringe før de kom. Halv 1 ringer det på døra, og da står de her. Antonio var absolutt ikke klar, han måtte spise lunsj først. Da klarer de faktisk å bli sure fordi de ikke kunne komme når det passet dem best!

Så ringer jeg de nå, nei de hadde ikke vært på tur, de hadde bare vært hjemme. Men Antonio må da sove?!? Jada, de skulle gå ut snart.

Hvorfor kan de ikke forstå at det ikke er de som bestemmer over Antonio? De har blitt vant til å ta seg til rette, og jeg har prøvd å si ifra om at vi må kunne bestemme når det passer oss best. Men de hører ikke. Hva om vi da sier at de ikke kan komme å hente han en liten stund? Skjønner de det da?

Det har vært sånn siden jeg ble gravid. De tror at siden jeg er ung, så vet jeg ikke hvordan jeg skal oppdra han. For de retter konstant på meg. Er så fryktlig lei av å ikke bli tatt serriøst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så kjipe de er da.. Det er jo du som er moren og du som skal oppdra han, og du som har leggetider/spisetider. Og hvis ikke de kan rette seg etter dine tider, så kan de jo bare la være å komme da. Makan altså....

Jeg hadde sagt det rett til dem at du er moren og du bestemmer når det passer eller ikke!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...