langevipper Skrevet 4. juni 2006 #1 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei, Jeg må bare fortelle om den herlige drømmen jeg hadde i natt, jeg drømte at samboeren holdt datteren vår for første gang. Det var så herlig å se på og nå gleder jeg meg bare mer til fødselen. Det er første gang jeg har drømt om henne, begynne virkelig å bli klar for å treffe den lille prinsessen vår. Har i dag bare 19 dager igjen til termin, helt uttrolig deilig å tenke på hvor nær jeg er. Det skal bli godt å få henne ut så det blir slutt på bekkenplager, mensensmerter og halsbrann. Men det er verdt det, det er bare så uttrolig herlig å tenke på hva jeg får igjen for det jeg har vært igjennom de siste 8 månedene. Det er jo trossalt bare en brøkdel av mitt liv jeg vil gå gravid, og bare en gang jeg får oppleve en fødsel for første gang. Den drømmen hjalp meg virkelig, begynner virkelig å glede meg...jeg får tillogmed tårer i øynene bare ved å tenke på den drømmen. Jeg er klar :-) Noen andre som har drømt lignende?? Det er bare så rart, føler jeg våknet opp med noe mer idag....som om det endelig gikk opp for meg at jeg skal bli mor:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5254567-hadde-den-herlige-dr%C3%B8mmen-i-natt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå