Gå til innhold

Noen gravide med pcos her?


BAcer med mirakel-jente :)

Anbefalte innlegg

Må prøve å holde motet mitt oppe.. Har pcos og ingen el av meg selv.. Går på pergo (igjen) for tiden..

Noen som vil fortelle sin historie til meg? Muntre meg litt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg er gravid nå, og jeg har Pcos så det er ikke umulig i det hele tatt, men det tar jo som du sikkert vet ofte litt lengre tid. for oss tok det 6 kurer med pergo. hvor mange har du tatt, og er du sikker på at du får EL med de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for svar!

Dette er min 3 kur med pergo.. Fikk el av de to første, venter på el denne helgen.. Ble litt rot denne gangen da jeg plutselig fikk el av megselv for to uker siden, da jeg gikk på pergo kuren.. Så denne helgen har jeg 3 muligheter; El pga pergo for 2 uker siden, Mensen pga el for 2 uker siden, eller gravid... hm.. mye å tenke på.. fikk neg el test igår, neg grav test idag.. ingen mens.. hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 pergokurer er jo nesten ingenting selv om det sikkert føles som en evighet. jeg vet hvordan det er siden det tok 6 kurer for min del og vi hadde prøvd uten pergo i noen måneder også, men 3 kurer må du iallefall regne med. men slapp av...du blir sikkert gravid snart, så lenge du har EL så er det jo bare snakk om at alt må klaffe helt og det vil det nok gjøre snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Jeg har PCOS, og ble gravid etter første pergokur. Er nå 8+2 og skal være med på klinisk forskningsprosjekt på Drammen sykehus vedr. bruk av metformin i svangerskapet.

Jeg hadde ikke el. før jeg startet på pergotime. Trodde ikke jeg fikk el. av pergo fordi jeg aldri fikk full score på el.test - det var tydeligvis feil.

Nå er dagene fylt med forventning, redsel, glede, kvalme og trøtthet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåå!! Så gøy!!

Ekstra kjekt å bli overraska med den gleden!!! (Siden du ikke regnet med det)

Sitter og venter i spenning jeg også nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...