nattinatt Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Artig at det kommer fleire til å spå.Velkommen skal du være.Her er mange som lurer på mykje.Og det er kjekt å få hjelpe de med å spå de litt.Klem
nattinatt Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2006 Hei Kanskje du ville ha sett om eg får fleire små? Har jo blitt spådd av fleire her inne om det,men er blitt litt forskjellige svar.Og å spå seg sjølv er jo ,som du veit,ikkje så lett.Er født 04.05.68,og han er født 13.05.65Klem
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 har du 2 barn? ser ut som det kommer værtfall et barn til, en jente, dette kortet kan tolkes som en gutt etter jenta, men det er fortsatt usikkert om det er 3 eller 4 barn totalt... litt forvirrende dette... men er ikke alltid like lett og tokle kortene :-)
nattinatt Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2006 Hei Hei Uff,eg var jo ikkje så kjekk å fortelle deg korleis det henger saman i heimen, med ungeflokken min.. Det er så godt å vite synest eg når eg skal spå. Eg har vært gift før,og med han har eg tre jenter,som er 15,13,og snart 10.Så er eg gift på nytt,med han har eg to stykker,ei jente på 4,og ein gut som blir to år i september. Kanskje litt lettere no .Og tusen takk for at du ville spå meg.Er jo så vanskelig å spå seg sjølv,og så er det så spennende..Stor og god klem til deg.Og du er så flink å spå her inne.Er så godt å være fleire.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå