Venter#2 Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 -Om hvor mange år som må gå mellom hvert barn for å være "på lik linje" som førstegangsfødende? Asså, for at kroppen skal agere som hos førstegangsfødende? Har hørt så mye forskjellig, og håper jeg er innenfor "grensen".
Mille-77 Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Har fått inntrykk av at det varierer med hvilken lege man har jeg, men 6-10 år har jeg hørt. Når fikk du sist?
Venter#2 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2006 Jeg fikk sist i oktober 2000. Har hørt alt fra 4 - 7 år... Men 4 år er kanskje litt lite?
Sofine Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Hmmm, jeg har hørt at kroppen bruker 4 år på å komme seg tilbake til "normalen" igjen. Så da er nok jeg akkurat som en førstegangsfødende igjen jeg da...
mensana Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Det siste jeg hørte var at akkurat det der er en myte. Har kroppen din en gang født, så glemmer den det ikke. Du blir aldri som førstegangsfødende igjen, for både kroppen din og hodet ditt husker.
Gjest Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 hmm. tror det kommer litt an på . jeg var 17 sist jeg var gravid , å jeg var i en litt sånn gi fan i alt periode i live . brydde meg ikke om noen ting . las ingenting , dreit i alt , viss ddere sjønner . var bare gravid jeg på en måte . har glemt mye . jeg tar dette nå som på en måte første gang jeg går gravid . husker ikke så veldi mye fra sist sv.. veldi individuelt tror jeg
Gjest Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 jeg har også hørt den om at kroppen ikke glemmer... håper det er sant!! mamma har 13 år mellom nr 2 og 3, og det gikk lettere med nr 3, faktisk klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå