Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er ikke av typen som starter krangel..er heller litt innesluttet og irriterer meg mer over ting....vi fikk en liten gutt for 3 uker siden...jeg er veldig ryddig av meg...nå skal det sies at mannen ikke er det..men etter flere år sammen har vi det allikevel veldig godt....men.... som sagt har vi en liten på 3 uker....til torsad som kommer har jeg min avsluttende eksamen..noe som betyr at jeg MÅ lese..ikke lett med en liten som krever oppmerksomhet 24 timer i døgnet...mannen lovet å ta seg av den lille hele pinsen slik at jeg skulle få lese...men hvor er han i dag...jo å golfer....åååå blir så oppgitt...i går var han på byen...veldig mye hjelp å få liksom.....også klarer jeg ikke å si noe..prøver å hinte da..men det tar han ikke...så nå sitter jeg her å irriterer meg grønn over at jeg er så feig.....

takk for at du lyttet..godt å få det ut...

Fortsetter under...

Næi si det som det er til han! Han høres ikke særlig hensynsfull ut spørr du meg! Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt ifra for leenge siden. Syns det er litt merkelig at du ikke klarer å si noe til han. Det er jo mannen/samboern din. Og dere må jo kunne snakke sammen, og fortelle hverandre hvor ståa er... Kommunikasjon er kjeempe viktig for at et forhold skal fungere.

Lykke til

Klem

Forstår deg. Hadde eksamen en mnd etter vår gutt kom. Prøvde å hinte, men det eneste som hjelper er å si det rett ut! Du må jo bli ferdig med eksamen!! Du har lov å tenke på deg selv en gang i mellom. Sett deg ned å les.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...