Gå til innhold

vær så snill.. hjelp meg!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Idag har jeg mensensmerter... det verker i underlivet..akkurat som om jeg skal ha mensen.. fikk også litt rosa blod når jeg var på do istad.. er det farlig ? eller kan jeg ta det med ro ? Er i uke 9 og er så redd for å miste...

vær så snill hjelp meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke hatt menssmerter tidligere i sv.skapet? jeg hadde mye av det både i forrige og i dette, men har ikke blødd før. Har dere nettopp hatt sex? Kanskje bare noen skjøre slimhinner i skjeden som gjør at du blør litt. Tror ikke det er farlig så lenge det ikke er rødt, friskt blod. Da må du kontakte legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt mensensmerter tidligere... da har jeg bare hatt vondt på venstre side ved eggstokken, men legen sa at det var livmoren som strakk seg..

Vi hadde sex i går kveld.. kanskje det er grunnen ?

Jeg får se det ann.. kommer det mer blod, så får jeg ringe legevakta..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med utover dagen og prøv å slapp av i sengen eller sofaen. Mest sannsynlig er det nok sammentrekninger og at under samleie så kan en blodsekk sprekke. Dette er veldig vanlig de 3 første mnd.

 

Håper alt går bra med deg videre og at du blir mamma i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du skal ringe legen,men det er nok livmoren som strekker seg.Men ring legen du sånn at du kan få litt mer betryggende svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...