Gå til innhold

Uff, vet ikke helt om vi skal roe ned prøvingen...

Anbefalte innlegg

Ille det også da, har jo prøvd såpass lenge, så er jo rimelig klar for en positiv test nå :o)

Men det har seg slik at vi skal bygge hus. Vi regnet med å komme igang i juli med byggingen, men nå ser det ut som om vi kan se lenge etter det (veldig treige kommunefolk og gravere).

Vi har tenkt til å bo hos svigers når vi bygger. Det er helt ok, for vi har bodd der før.

Men nå tenker jeg at det vil nok ta mer enn 9 mnd før huset står ferdig, og jeg vil nødig få baby mens vi bor hos svigers (om det skulle klaffe denne mnd da)...

Samboer sier vi bare kan leie noe om det skjer, men jeg vil jo helst bo i det nye huset om en evt baby kommer...

Vi har jo selvfølgelig ingen garanti for at det skal skje noe som helst på babyfronten de nærmeste mnd, men om det skjer liksom...... :o)

Vil jo helst ikke roe ned prøvingen heller... Å, dette er litt vrient!

Noen råd eller tips??

Fortsetter under...

Hem hem...

Jeg ville aldri hatt en pause-periode. Men sånn er nå jeg da...

Det "passer aldri å få barn", har jeg hørt.. (t r a g i s k utsagn!). Men man får alltid tilpasset det, spør du meg :)

Virker jo som samboeren din er på gli, og det er nesten det viktigste, hehe ;)

Go for it!

Hei hei... jeg ville ikke ha stoppet å prøve hvis jeg var deg.. tror du vil angre på det.. men det er gjerne den mnd du ikke har tenkt så mye på å bli gravid at det ofte klaffer... så.. ja.. hihi.. da kanskje du blir gravid med en gang.. men som jeg har sagt til deg før, så ligger det graviditet rundt deg nå.. så det blir spennende å se...hihi

Jeg tror ting vil fikse seg med husbygginga jeg:)

Klem

Joda, skikkelig nedtur om vi f.eks skulle begynt med kondomer etc...hehehe...

Vil IKKE roe ned, det vil ikke han heller (han er sånn som alltid er positiv og finner løsninger på alt, mens jeg er mer sånn som uroer meg for det meste...)

Tror nok det blir "go for it" ja ;o)

Skjer det så skjer det, da må vi jo bare gjøre det beste ut av det.

Takk for svaret :o)

Takk igjen cec26!!!!

Vil, vil og atter vil vettu, hehe...

Men som jeg skrev over her, er jeg veldig flink til å være urolig over den minste lille ting :o) Det er passe slitsomt til tider, da samboer er sååååå laidback i forhold ;o)

Nei, vi kjører på vi...hehe!

Jeg vil bare si at jeg kjenner noen som bodde en periode hos foreldrene da de fikk barn.

Jeg tenkte; det hadde ALDRI jeg klart, og tenkte det måtte være skikkelig kipt. Men de syntes det var helt fantstisk, da fikk de all den hjelpen de kunne tenke seg i begynnelsen. De kunne ikke tenkt seg en bedre start.. :)

Annonse

Enig med beslutningen din Malathiel*9pp

Jeg tror det er lurt av deg å "kjøre på". Du vil garantert ikke angre, når du er blitt gravid,, om babyen så kommer mens dere bor hos svigers så går det nok helt flott det.

Min søster fikk sønnen sin da de enda ikke var ferdig med husbyggingen sin, de bodde hos mine foreldre da. De ble vel boende der ca. 1mnd med baby før huset deres var ferdig. Og hun angret aldri. Faktisk syns hun det var litt kjekt, for det var alltid noen tilstede til å se etter babyen. Sånn at hun kunne legge seg nedpå og sove godt; vel vitende om at når baby våknet og skulle ha pupp så ville mormoren eller morfaren eller pappa'en høre det også. Så hun sov ikke urolig redd for å ikke høre baby - som mange nybakte førstegangsmødre gjør... (meg selv inkludert)

Stå på du Malathiel!!!

Klem fra Loise :0)

Go for i t Malathiel!

Det som skjer det skjer-og når det skjer så finner dere råd for det likevel!

Så slipper å du å føle på at du går glipp av flere pp også :)

Fortsatt masse lykke til til dere C";).

Tusen takk, jenter!!

Dette var svarene jeg hadde håpet på :o)

Nå klarer jeg nok å ikke bare se det negative ved en slik situasjon (om vi skulle havne i en slik situasjon vel og merke...!!

Takk igjen, dere er gode å ha :o)

Klem fra

Hei. Jeg er helt enig med samboeren din jeg, hvis det skulle skjer, er det jo bare å leie til huset er ferdig! Vil du ha barn så behøver ikke det å være en stopper! Jeg hadde i hvertfall bare fortsatt! Tenk så koselig da når dere endelig kan flytte inn i det nye huset! =)

Kjør på =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...