Gjest Skrevet 4. juni 2006 #1 Del Skrevet 4. juni 2006 Det ser ut som om jeg e 5mnd på vei men egentlig bare 6uker. Er det noe å få gjort med dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mizzchris Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 hei du jeg har det akkurat på samme måte, er 5 uker på vei og er så oppblåst at det ser ut som om jeg er 5mnd på vei, legen sa at dette ville roe seg ned etterhverdt, eller så var det bare noe jeg måtte gå med, men da sa han at da villle jeg bli stooor:) men håper den blir mindre oppblåst enn nå for å si det sånn, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 5. juni 2006 #3 Del Skrevet 5. juni 2006 Det kommer ofte av luft i magen, og av at man gjerne får forstoppelse rundt denne tiden. Da jeg var i uke 5 hadde jeg det på samme måte. For meg hjalp det å drikke mye, og bevege meg enda mer Bevegelse er med på å hjelpe tarmsystemet med å tømme seg for luft Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #4 Del Skrevet 5. juni 2006 Takk for tipset, for dette begynner å bli plagsomt. Forstopplese ja....var på toalettet en gang i forrige uke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 5. juni 2006 #5 Del Skrevet 5. juni 2006 spis grovt rugbrød eller grove knekkebrød, det hjap meg! Litt mer fiber får fart på tarmen!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #6 Del Skrevet 5. juni 2006 Supert!!! Da blir det mye grovt fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå