Gå til innhold

Juli: Nå er vi ferdig med amminga..

clarabel

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på husmorferie!Alene,på besøk hos venninner i Oslo hele forrige helg,fredag til mandag.Det er stort det,når man bor på en bitte liten plass i Finnmark.

Gjett om det var deilig...

Bare det å sette seg på flyet og lese bok i ro og fred uten at noen hele tida klatrer på meg!Rusle rundt i butikkene,sitte på kafè og skravle til langt på natt.

Dette førte altså til at jeg slutta og amme.Thea var ikke vært spesielt interessert i pupp den siste tida,hver minste lille lyd eller rørelse har forstyrra.Jeg tror ikke hun har fått noe særlig i seg heller,de få gangene hun har ligget litt lenger.

Så vi slutta,og jeg har ikke hatt antydning til melkespreng så det har sikkert ikke vært så mye melk igjen.

Virker ikke som hun savner det i det hele tatt,hun kan ligge ved siden av meg om morran uten å prøve,selv om 'maten' ligger rett foran henne.

Så dette var nok riktid tid å slutte på her i gården.

Hva med dere,er det mange som ammer enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og forresten,en husmorferie anbefales på det varmeste.Var som sagt deilig å ha litt tid for seg selv,bare være Kjersti rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer ennå.syns d begynner å bli slitsomt på natt jeg da,han er opp vær 2 time å får pupp nå..prøvd med avvenning,men d resulterte med bare hyling i 7 timer.prøvde 2 netter men da var jeg dønn sliten. er avhengig av puppen poden hær... men håper d ikke blir så lenge til han sover over på natt..=O) gjesp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...