Gjest Skrevet 4. juni 2006 #1 Del Skrevet 4. juni 2006 Det er stille her inne på klubben i helga. Håper det betyr at alle har det bra og koser seg med "mann og barn". Gode søndagsønsker sendes ut herrifra til hver og en av dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 4. juni 2006 #2 Del Skrevet 4. juni 2006 hi hei... her er det stille og rolig. Har bestemor/oldemor på besøk i helga og gubben er på jobb.... SOM VANLIG! Også hadde vi 1års forlovelse dag i går så det ble ikke mye feiret, gitt.... vi får ta opp intensiteten her inne til uka Håper du og alle har hatt en god helg og nyter pinsen til det fulle Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #3 Del Skrevet 4. juni 2006 Ja veldig rolig, men jeg er nå her. Du er ikke helt alene. Jeg sender også gode søndagsønsker til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 4. juni 2006 #4 Del Skrevet 4. juni 2006 God søndag til dere alle! Jeg har bihulebetennelse. Og de som har hatt det vet at det er deilig å sitte heeeeelt stille med hodet. Ikke alltid lett nei, med 3 barn... Og mannen min er heller ikke helt i form. Heldigvis har svigers forbarmet seg over barna noen timer i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 4. juni 2006 #5 Del Skrevet 4. juni 2006 God kveld damer! Ja det har blitt mye kos med sambo og lillegutt de siste dagene, kosa oss skikkelig sammen. Helt nydelig! I dag har vært hos svigers å frotsa i deilig grillmat. Det beste med denne helga er jo at nå er det søndag men det er ennå en fri dag igjen. Jippiiiiii!!! Håper dere har kosa dere like mye som oss i helga. Pinse klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå