Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt mammaklær i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på etterlengtet helgetur til Oslo, og lurer derfor på hvor man finner butikker med mammaklær??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svangerskapet i Kirkeveien er den beste - og Den Kule Mage på Grünerløkka.

Skrevet

Litt untefor oslo sentrum, riktignok, men: 9 måner på sandvika storsenter, barneverden på alna.

Dessuten babyshop butikkene (grønland og st.hanshaugen).

I tillegg selvfølgelig kjedebutikkene, HM (jeg synes den i bogstadveien og den rett ved siden av oslo city er best av dem i sentrum) og LIndex (Karl Johan og Oslo City) og Polarn og Pyret i Bogstadveien

Skrevet

Sorry at jeg kupper tråden litt, men jeg har lett etter mammatøy i kjedebutikkene, har kun funnet mammaklær på HM i Bogstadveien og den ved siden av Oslo City, og Lindex på Oslo City. Er det flere av kjedebutikkene sentralt i Oslo som har? Hva med KappAhl - har ikke de mammaklær lenger?

Er det noen av butikkene på Storosenteret som har mammaklær?

Skrevet

ja på hm er det noen få plagg, men størrelsene er meget små eller meget store. nesten ingenting imellom. se innlegg ovenfor,; majorstuen, kule mavem, baby shop, etc...

lykke til

Skrevet

De har en god del mammaklær på den hm'en som ligger rett ved glassmagasinet. Kapp Ahl har så godt som ikke noe klær - bare bh'er også etpar bukser tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...