Gå til innhold

Kom igjen jenter og gutter!!! Si meg din mening om carena lie back lux??!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er nuk fin..men selv valgte jeg easy da jeg sku handle feiretrille.

For hu i butikken sa det var bedre plass til å ta ting ut og inn i kurven under på easy (med ryggen helt nede)

Og det er lettere å styre easy med en hånd enn en paraplytrille....(blir gående rundt og rundt uten mål og mening!!!)

Den er ikke verd pengene..... Det er min mening da, den er alt for vinklete. Ustø rett og slett. Vanskelig å få til å kjøre fremover, hjulene forand bremset liksom, så måtte gi den et ekstra dytt, om du forstår. Nå kan jo dette ha litt med at sønnen min er temmlig stor og tung for alderen. Men jeg var ikke fornøyd i det hele tatt. Solgte den etter kort tid og kjøpte meg en Carena Easy, den er jeg kjempe fornøyd med, god og stødig. Så ville kanksje anbefale den i stede..

Vi er kjempefornøyd med den - til sitt bruk. Den er jo bare en trille, med små hjul osv. Men den er veldig lett og vi får plass til den overalt i bilen, til og med i forsetet på en Skoda fabia. Super på kjøpesenter mv.

Men en turvogn er det jo ikke.

Annonse

Vi har en carena lie back lux, og er faktisk fornøyde. Vi setter ikke så store krav til vognen siden den er en paraplytrille, men den fungerer fint. Jeg har den stående hos mormoren til datteren min, og bruker den alltid når vi er på besøk. Har faktisk gått ett par lange turer på asfalt med vognen, og jeg synst det gikk veldig fint. Det eneste negative med vognen mener jeg, er at når babyen ligger så er det litt vanskelig å legge saker i handlekurven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...