Gå til innhold

Noen som har termin i januar fra Lillestrøm-traktene...?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Her inne er det folk fra hele landet. Hadde vært fint å få kontakt med noen fra det samme distrikt...

 

Er 33 år, samboer og gravid for aller første gang..

 

Hyggelig å høre fra deg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg bor i Lillestrøm, skal ha mitt 2 barn i januar. Har ei jente på 2 år fra før. Er 29 år, gift og i full jobb.

Når har du termin? Jeg har 21 januar. Bor du også i Lillestrøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Bor på Løvenstad og ja, jeg er også i full jobb. Iflg. BIM har jeg termin 26. januar...men jeg tror kanskje BIM ligger litt foran skjemaet??

 

Skal til legen 20. juni (kan nesten ikke vente..) så da får vi vel bekreftet el. avkreftet det..

 

Jeg har aldri vært gravid...(synes nesten alle har en eller flere aborter bak seg..)...så jeg trodde nesten jeg ikke kunne på barn. Har sikkert ikke vært mer "forsiktig" enn mine venninner.

 

Jeg synes magen er blitt v e l d i g fort stor?%&¤" Hadde tenkt å vente til de 3 første mnd hadde gått før vi forteller det til familie/venner etc...men nå begynner jeg å tvile på at magen lar seg skjule så lenge...? Hva tror du..?

 

...bobler av lykke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 når babyen blir født, samboer, gravid for første gang, i full jobb og bor i Sørum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Jeg blir 29 i år, samboer/forlovet, bor på Fetsund.....Gravid for første gang....Og har termin 31 januar iflg Babyverden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fortalt det til folk enda?

Har dere tenkt å bli med på BIM-treff?

Vi har kun fortalt det til nærmeste familie + min bestevenninne foreløpig. Kan godt være jeg blir med på BIM-treff når vi har gått ut med at jeg er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen hemlighet lenger at vi skal ha bebis i januar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rødhette.

 

I dag har vi fortalt det til våre foreldre. Hadde egentlig tenkt å vente til 3 mnd var gått, men det ble umulig å holde tett. Dessuten kommer de til å se det nå før el. siden i.o.m. at magen er så hoven og stor. Men vi har bestemt oss for å vente med å fortelle det til resten av slekt og venner til 3 mnd har gått (4 uker igjen...).

 

Jeg blir gjerne med på BIM-treff hvis sjansen byr seg..

 

Har du vært hos legen ennå? Stemmer terminen du fikk hos legen med den du hadde regnet ut..?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan svare for meg selv her:) OG ja , det var utrolig moro å fortelle det, selv om vi fikk tilbake: VI HAR VENTET PÅ DET!!!:) hihi.... Men så klart det var stort for oss.......Og for de andre....Alle ble kjempeglade og er glade for at de får følge oss helt fra "starten" av.... :)

LLykke til til dere alle...

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg fyller 28 år i september, har akkurat flyttet inn med kjæresten min på Årnes, men jobber på Lørenskog og føler meg mest som "Lillestrøm-jente" ;)

 

Har termin 25.jan i følge BIM, har ikke fortalt det til noen enda, prøver å vente til jeg ha vært hos legen. Skal ringe å få time sener i dag!

 

Har ingen barn fra før og er vel som dere ganske så spent ;)

 

koselig å være flere :) og hadde vært veldig hyggelig å møtes :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mie78

 

Så du nevnte Årnes her:) ER du fra Årnes, eller bare innflytter....

Jeg gikk på skole på Årnes og var russ i 96...Kansje vi har gått forbi hverandre i skoledagene?:)

I dag bor jeg på Fetsund....Men er opprinelig ikke så langt fra Årnes..

 

Klem Jente -77....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu ;)

 

Er ikke fra Årnes nei, men samboer er det(han var russ på Årnes i 93, kan jo hende du vet hvem det er, men siden vi ikke har sagt det tilnoen enda, vil jeg ikke si hva han heter he he), han fikk overtalt meg til å flytte utovet hit ;) Logisk da når jeg har en ett-roms på Strømmen og han en 3-roms her.

 

Har vokst opp i Sørum, så ikke så langt unna. Gått på Skole i Lillestrøm. Har venner i Oslo, Kløfta, Jessheim, Lillestrøm - så er litt overalt :) Men er veldig koselig på Årnes da..

 

Har ikke vært sammen så lenge, og var ikke planlagt - men gleder oss vi ;)

 

Hadde vært moro å møttes, er jo nesten like gamle og nesten samme termin - får håpe alt går bra!

 

Har dere fortalt det til noen enda?

 

Vi har lyst til å vente litt til, men redd jeg snart blir igjenkjent her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:) Så det var ikke planlagt nei...... Men dere er jo i en alder hvor dere vet med sikkerhet om dere vil klare det eller ikke....Eller om det er no lurt eller ikke at dere bærer det frem, Og dere har valgt å gjøre det, så da er det jo bare flott:)

 

Vi har gått ut med det, så det er ingen hemlighet lenger.. Vi valgte si det med en gang, for om det skulle skje noe, så vet de hva som er skjedd, og de kan være der for oss i den tiden...Men vi må jo bare tenke pos da.....

 

Har du msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chattet med søster nå, måtte bare fortelle det! men vet hun ikke sier det viderer! hun må jobbe for meg i dag (er xtrahjelp i butikken jg jobber i), jeg er så ufattelig dårlig, hang over doskåla i stad og synes litt synd på meg selv akkuarat nå, men men... skal prøve å gå meg en tur etterpå, se om det hjelper - er jo så fint vær!!

 

Tror ikke det er så lenge til det er flere som får vite det ;) Stakkar sambo, er jo han som får høre alt - selv om jeg tømmer meg litt her inne innimellom da ;)

 

Var ikke planlagt, jeg hadde en måned opphold på p-pillene, så vi visste jo det kunne skje, men var overrasket over at den gikk rett inn ;)

Men vi har jo pratet om det, og jeg hadde klart å fjerne det, så vi gleder oss etter å ha kommet over det største sjokket ;)

 

Jeg er på MSN ja: [email protected]

 

Kan jo godt hende vi vet om hverandre, Norge er et lite land vet du!

 

Du har vel ikke spilt håndball vel?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time hos lege 19. juni, så enda ikke vært der på normal førstekontroll..

Men var hos han pga jeg trengte sykemelding, og da sa han også 13. januar. Er vel på ul termindato stort sett endrer seg?

Vi har fortalt det til våre foreldre, søsken og min bestevenninne - vi ønsket så å dele gleden vår med noen. Så derfor valgte vi å fortelle det til våre nærmeste, selv om vi også tenkte vente til etter 12 uker. Venter med resten til da.. er i min 9. uke nå, så ikke lenge igjen. Gleder meg til å fortelle alle venninne mine :)

Har også sagt det til sjefen, av praktiske grunner i hensyn til jobb.

'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rødhette.

 

Du har skal til legen dagen før meg!!!

 

Gud..jeg gleder meg så til den første legevisitten...

 

Vi fortalte det til de kommende besteforeldrene i går. Det var stooor stas...(og muttern begynte å grine - ikke helt uventet). Det var helt konge å fortelle det...skikkelig kick.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg gruer meg til legevisitten...

Har fått beskjed av legen at jeg skal ta gu og blodprøve da... hater gu, og har sprøyteskrekk...

Gleder meg mer til jordmortimen jeg har i juli.

 

Var veldig stort å fortelle det til de kommende besteforeldrene ja :)

Mamma kjørte bil, og måtte kjøre til siden. Pappa ble kjempestolt.

Bestevenninna mi begynte omtrent å grine hehe.

Sambos mor og stefar hadde feira med å lage seg en drink, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...