Gå til innhold

Noen ganger etter at jeg har..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. tisset, så får jeg egentlig ganske vondt i den ene siden! Det stikker som F.. Noen som vet hva det kan komme av??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kjenner jeg igjen. Har ikke det nå lenger, men hadde det mye før. Tror det er det samme som disse båndene i livmoren som strekker seg (husker ikke hva det heter). Tenkte ikke så mye over det annet enn at det var litt ubehagelig der og da, tror ikke det er noe farlig.

Skrevet

JA!!! Sitter og har akkurat det samme!! Har det gjerne i et par dager. Kjente i går at når eg klemte litt på livmora så verka det i heile magen, netså på baksida... Lurer rett og slett på om babyen ligg og klemmer på blæra eller noko anna. På slutten av mitt forrige sv.skap hadde eg knall vondt på oversida av magen. Då låg eg ei natt på sykehus for eg var redd for sv.skapsforgiftning, men det var bare jenta mi som klemte mot eit eller anna organ... Merkelige greier???

Skrevet

Noen ganger så er det faktisk så vondt at jeg ikke klarer å stå oppreist etter å ha vært på do.. Men "godt" å høre at jeg ikke er den eneste, hehe!

Skrevet

ja, jeg har også vondt når jeg skal på do noen ganger, men det går i perioder... ikke like vondt hver gang, men når det er vondt, så er det vondt!!

godt å høre at det er flere av oss, så slipper jeg å bekymre meg så mye!!

klem!

Skrevet

Eg har hatt kjempe vondt heile helga og i går snakka eg med legen... (hypokonder???? :)) Likar å vite kva det er når eg har vondt for å evnt. ta eller ikkje ta smertestillende. Han visste vertfall ingenting og meinte at det er berre livmorbånda som strekker seg og at det blir kanskje litt klem på blæra??? høres heilt greit ut, men eg klarar ikkje å sjå samanhengen heilt..... Det er vertfall sikkert heilt normalt :))

Skrevet

akkurat sånn har jeg det også. i perioder er det så vondt at jeg må gå bøyd ut av badet. Synes det hjelper hvis jeg klarer å strekke meg ut litt, men det gjør jo så vondt også! Har samme smertene hvis jeg legger meg i spes stillinger eller plutselig nyser uten å være helt rett i kroppen eller tar et for langt skritt. Legen min trodde det var livmorbånd/muskler/blæra osv som er i klem eller strekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...