Twig Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 - Trym (2nj) - David (lillegulle) !! Jenta mi fyller også 9 måneder i dag =) hvor blir tiden av mon tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 4. juni 2006 #2 Del Skrevet 4. juni 2006 Tusen takk for det og gratulerer til jenta di! Ja, det er utrolig at de er blitt 9 mnd......allerede. Dagene, ukene og månedene bare fyker av gårde. :-) Trym og mamma'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luguber Skrevet 4. juni 2006 #3 Del Skrevet 4. juni 2006 Gratulerer, gratulerer! Våknet i natt og så på David og tenkte: Gud, så stor og lang han har blitt! Tenk at han en gang var så liten at han fikk plass i magen... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juni 2006 tusen takk for det =) Ja, tiden har bare flydd så fort! Skal innrømme at jeg er veldig syk på å bli gravid igjen nå meen ,jeg må nesten komme ned i vekt først.. *snufs* Men det kommer håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå