Lille Blomst 02.08-07 Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Er den noen her som har vært på utredning for Pergo hos Lossius i Bergen? Har fått henvisning av legen min dit. Lurer litt på hva en gjør på hos en sånn spesialist og hva jeg bør spørre han om? Tar de mange prøver ol.? Noen andre med erfaringer fra lignende utredning??
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Heisann! Har ikke vært der selv, men tenkte jeg skulle si at jeg bor i bergen. Bor du selv her i byen? Har vært på volvat, og nå skal jeg til gyn som jeg har fått gjennom fastlegen.
Twinny Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Skal du til Lossius er du heldig! Jeg liker han veldig godt. Han er rett på sak og har en veldig hyggelig tone ( jeg har opplevd det motsatte hos andre). Jeg er ferdig utredet, uforklarlig barnløs, og skal søke prøverør til vinteren (da har vi vært samboere i to år). Frem til da har jeg fått resept på pergo, men som han sa bestemmer jeg helt selv om jeg vil benytte meg av de eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå