Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på apoteket å kjøpt meg min første graviditetstest ever. Vært prøver i snart 2,5 år, og aldri testet meg en gang. Men nå må jeg bare ta en test, da jeg har vært til fryseforsøk, og mensen uteblir pga. hormonene. Er på rugedag 11 i dag, så er innmari fristet til å ta en test i morgen. Tenkte jeg skulle klare å vente til tirsdag, da det har gått to uker, men tror ikke jeg klarer å vente så lenge... Blir litt skummelt å skulle tisse på pinnen, tror jeg. Sinnsykt spennende.

Men har lissom en bad feeling på dette også.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5251852-min-f%C3%B8rste-graviditetstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner helt hva du mener... har alltid en bad feeling enten det er nå frys- eller IVF-forsøk... Etter frys så har jeg fått mens på dag 17, etter IVF på dag 12. Håper du lykkes og at mens uteblir av "riktig" årsak!!!

Lykke til. Hold oss oppdatert!

Hei. Vet ikke om du har testet ennå, men husk om du tester negativt nå, kan du fortsatt teste positivt om noen dager. Jeg fikk satt inn to egg som har vært fryst 19.05 og hadde en dårlig følelse hele veien. På rugedag 11 klarte jeg ikke å vente lenger - og testen ble positiv!!! Svakt, men uten tvil. Ønsker masse lykke til i de spennende du er i!

:-)

Hei

Jeg er også på rd 11 i dag.Tok desverre en test i dag,klarte ike å vente... den var negativ ja;( to uker siden jeg satte inn ett egg på torsdag, så d er jo tidlig å teste idag da.Kjenner ikke noe særlig til symtomer heller. Har hatt vondt i korsryggen i to dager å vært innmri trøtt da.Så nå tror jeg ikke d blir mer testing på meg. Skal ta blodprøve på tordag,så jeg avventer svaret til da.Men du får ha lykke til,hører d er flere som tester positit rd 11,men vit at du takler et negativt svar før du gjør d er mitt råd! Hold oss opdatert da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...