Gå til innhold

Termometer fra babymirakel - noen som har det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, husker ikke helt hvor jeg bestilte mitt, men mitt viser forrige temperatur. Men hvis jeg slår det på en gang til uten at jeg målte noe gangen før, viser det 37.00.

Du får altså bare se det målte resultatet i et par sekunder etter at du slår det på første gang. Hvis du skjønner...

Det stemmer. Jeg kjøpte også termometer derfra, og når jeg skrur det på kommet tempen jeg målte sist i noen sekunder, så viser displayet 37.00. Syns det er litt rart, men så lenge jeg får se sist målte temp, så slår jeg meg til ro med at det sikkert skal være sånn.

Får du ikke se forrige målte temp i det hele tatt?

Jeg har kanskje ikke make termometer.. men mitt er sånn at det viser forrige temp hvis jeg holder inne påknappen litt mens jeg slår på. Mens jeg holder inne knappen kan jeg se forrige måling i noen sekunder Og så viser den 42.00 (Jeg har 42.00 i stedet for 37.00 på min).

Men å få se forrige måling forutsetter at jeg bare trykket en gang på avknappen da jeg slo av etter siste måling. For forrige måling blir nullet ut når man trykker på knappen igjen.. Så hvis jeg er uheldig å trykke 2 ganger på knappen når jeg skal slå av etter måling så mister jeg målingen og får ikke se den når jeg slår på neste gang..

Loise

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...