Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 Blir litt nervøs når folk er fraværende jeg! Men du har kanskje konfirmasjonsbarn du og? Det er så stille her, men det er vel pinsen også som gjør det. Håper det går bra med deg, skulle ikke du til legen snart? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5251273-hvor-er-du-ninni-du-har-vel-ikke-forsvinni/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninni36 Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 HEEEI!!! Her er jeg :-) Har ikke forsvunnet, bare hatt det travelt. Så koselig å bli etterlyst! Ble en litt mer hektisk pinse enn jeg hadde tenkt, hadde arbeidshelg. I tillegg kjørte jeg etter elsklingen min og barna som var på tur, for å få litt samvær med dem og ikke minst litt lagebabykos ;o) Var så deppet fordi han var borte da jeg trodde jeg skulle ha el...Så da dro jeg like godt etter, i mellom to vakter. Er man gærn, så er man gærn. Ble noen timers kjøring. Og slik har nå dagene gått. Testet med el-tester denne måneden, og har ikke fått noen positiv test, så da vet jeg ikke om jeg har hatt el eller ikke. Dritt og :-( Ser at tata di også etterhvert dukket opp, uten en eneste forklaring tenker jeg. Virker som de tror at vi er et vanlig hotell der man kan komme og gå som man vil.. Nei,enten får de holde seg borte, eller så får de jaggu meg komme når de skal. Har ikke tid å kaste bort på bortkastet venting. Ellers skjer det jo voldsomt mye her inne når en stakkar ikke har fulgt med noen dager. Greier ikke å svare på alle innlegg, men alt er lest og notert :-) Håper alt er bra med deg, og at du satser med friskt mot nå neste pp. Vi kan jo ikke la Gammelmamma forsvinne over til gravid-forumet alene.. Tvi, tvi.. )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5251273-hvor-er-du-ninni-du-har-vel-ikke-forsvinni/#findComment-5279362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå