Gå til innhold

September: Noen med termin i begynnelsen av sept? Trenger litt hjelp her :-)


babycall

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 1 sept og ut fra den dato sier jordmor at jeg bytter uke hver mandag, men BIM sier hver ons. Når bytter dere uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stemmer det, bytter uke to dager før;) husker ikke helt hvorfor, det bare er slik;) har termin en tirsdag og bytter uke søndag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 8 september,akkurat en uke etter deg, og jeg skifter uke hver onsdag.. :) termin er en fredag da, siden man regner 40 uker og 2 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 4.september. Det er en mandag, så derfor bytter jeg uke på lørdager. Et svangerskap er 40 uker + 2 dager. Lørdag den 2.september er jeg 40 uker på vei og har 2 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 2. sept her og skifter dag på torsdag. 90 dager igjen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytter uke her på onsdager, men uke hos legen på fredager- da 1.sept. tross alt er en fredag! Grunnen til dette er at svangerskapet på BIM regnes som 40+2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da lurer jeg litt ... Jeg har termin torsdag 14. september, og ifølge jordmor på ultralyden bytter jeg uke på torsdager, men ifølge BIM-sidene her så bytter jeg på tirsdager, to dager før, ikke etter, som dere sier ... Hva er riktig da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...