ellenmso Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Hei jenter. Må bare si jeg er litt sjalu på dere som er ute i permisjon og kan kose dere i god været og vente på barnet som snart kommer. Her sitter jeg inne med nesa ned i bøker og pugger til to eksamner som jeg skal prøve og rekke føre termin. Konsentrasjonen er ikke på topp kan man si. Men det skal bli veldig godt og bli ferdig med eksamen så jeg bare kan kose meg babyen i sommer. Lykke til alle sammen..
Caro83 Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Masse lykke til på eksamen! Det skal nok bli godt å bli ferdig med det? så kan du kose deg masse i ro og fred når barnet kommer... Best wishes 4 you!
NitaCat Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Vet hvordan du har det...satt hele april og mai. Skulle hatt tre eksamner nå i slutten av mai, men orket ikke, fikk ikke slappet av og konsentrert meg ordentlig. Jeg utsatte de......så nå er livet herlig Lykke til..stå på
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Hei! Jeg føler med deg! Jeg hadde min siste eksamen på fredag og er overlykkelig over å være ferdig. Den siste gikk veldig dårlig, men jeg har ihvertfall klart å stå (tror jeg da) på de 3 andre jeg har hatt. Det var faktisk 18 stk som ikke møtte opp i klassen min, så vi blir nok en gjeng til høsten som skal ta den opp tenker jeg... Jeg er stolt over å ha møtt opp jeg, med bare 15 dager igjen til termin!!! (Stor som en hval) Hvis du ikke klarer det så prøv å tenk på at du kan se tilbake på denne våren og tenke at du ihvertfall har EN stor bragd å skryte av! Du ble mamma!!!! Sånn prøver ihvertfall jeg å tenke ;-) Lykke til med alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå