Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Noen som har noe erfaring med disse tablettene? Går man ned i vekt vha dem? Har fått tilbud om gratis forbruk i 1 mnd, men er svært skeptisk til tablettslanking, så tenkte å høre innom her...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 Jeg bestillte dette tvert, og har brukt det i 2 dager nå. Nå har jeg imidlertid fått kvaler fordi jeg ammer. Det står ikke noe om at produktet ikke bør brukes av ammende, men ammende skal vel ikke bruke slanke produkter...???
Gjest Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Jeg ville vært veldig forsiktig med å bruke dette mens du ammer. Det er nok vanndrivende, og urtepreparater skal ikke brukes uten legens godkjenning når man ammer. Tror det kan skade stoffskiftet til barnet. Vet i hvert fall at man ikke kan bruke ellers ufarlige produkter som bio-drain (utrensende og vanndrivende urtepreparat) når man ammer. Ville i hvert fall snakket med legen først:)
Vesle mor Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Jeg hadde sluttet på denne dietten med engang... Ikke bra for barnet å få i seg masse urter.. Heller ikke bra å bli ammet når mor slanker seg.... Spis sundt og trill noen raske turer hver eneste dag.. Det hjelper... eller slutt og amme, hvis du vil gå inn for skikkelig slanking... lykke til med valget ditt...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #6 Skrevet 12. juni 2006 Har ikke begynnt med dietten enda, og hadde tenkt å vente til jeg var ferdig å amme, ja. Var bare litt spent på erfaringer med stoffet Har kommet ned til der jeg var før graviditeten vha trilleturer, men vet av erfaring at det er kroppens trivselsvekt. Det er imidlertid ikke min, så må finne på noe lurt. HI
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Har brukt det en ukes tid nå. Merker ikke noe... Spiser moderat, trener litt. Er vel samme som det meste av andre piller, for godt til å være sant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå