Gå til innhold

bæsj opp til nakken, hehe........

Anbefalte innlegg

stakkar mini min, han har sliti med magen i nesten en uke nå, og i dag løsnet det virkelig.....(han er 21 dager)

HAn presset og det skvaldret i bleia, opptil flere ganger,, skiftet på han pysjen nå og han hadde bæsj opp til nakken,,Måtte spyle han i kjøkkenvasken hehe.......

Men godt han endelig fikk det ut da......:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5250615-b%C3%A6sj-opp-til-nakken-hehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

aha, høres kjent ut. Bortsett fra at her gjorde lillemann den værste i manns minne når han lå på mammaen min sin sofa. Trodde jeg skulle få infarkt da jeg så det. frem med vaskebøtte og grønnsepe før mamma kom hjem. Luktet friskt i hele huset og hun skjønte ingenting før hun satte seg på sofaen og ble klissvåt:))

Annonse

Har hatt et par legendariske her og... han er 3,5 måned nå, og en av de "beste" bleiehistoriene har vi hatt på Babybio - bæsjet gjennom alle klærne i en mørk kinosal, mamma fikk kurs i bleieskift i nesten blinde... og så hadde vi en dag hvor han "sparte" på bæsjen slik at han hadde bæsj fra nakken og ned til kneet dagen etter.... hehe... var heldigvis hjemme, så vask og skift gikk smertefritt.

He he... blir endel sånne episoder, ja.

Husker jeg satt med lillefjerten på fanget da han var rundt 5-6 uker. Hørte det skvala i bleia, og tenkte jge skulle vente til han var ferdig før jeg tok han med på badet. Mens han holdt på tok jeg av buksa så han bare satt i strømpebuksa. Han pressa lenge, og da jeg reiste meg opp kjente jge at strømpebuksa var litt våt på siden så jeg regnet med at det hadde vært en liten lekkasje på siden.

Kom på badet og tok av strømpebuksa..... og fant bæsj fra midt på ryggen og heeelt ned til foten.

Det var lekkasjen sin ,det =D

Annonse

hehehehe så mange artige historier,,, hihi.. REgner med det blir fler ja,,

Har hatt et par med trollet på 2,5,, bla på kjøpesenteret på mc donalds, med diare-bæsj fra nakken og ned, ble kattevask med våtservietter på doen der, og måtte sitte i bare bleia i vogna så jeg fikk kjøpt nye klær til henne... hehehehe.. ALT var det bæsj på,, grøss.........

Hehehe, mange morsomme bæsjehistoreier her :-)

Første gangen farmoren skulle skifte på Johanne bæsjet hun mens hun lå på stellebordet. Hun trykte så hardt at bæsjen spratt helt bort på veggen (nesten 1 meter!) Den var det trykk i! Jeg holdt på å le meg ihjel. Den ferske bestemoren ble litt stresset :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...