Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Del Skrevet 3. juni 2006 Vard et noen her inne som ikke har barn fra før som bare VISSTE at de var gravid før de var gått over ikm/testa? Og var det noen her som ble spådd på dinbaby.com før de ble gravid og om det stemte bra? Tusen takk for svar=) Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 3. juni 2006 #2 Del Skrevet 3. juni 2006 Med førstemann visste jeg at jeg var gravid, det var ikke tvil i min sjel. Og det var etter tre år med prøving, forresten, og hadde aldri hatt den følelsen før! Så kunne jeg riktignok ikke tro på det fra IKM til jeg hørte hjertelyd, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 3. juni 2006 #3 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja jeg ble faktisk spådd på spå-siden av Nattinatt at jeg var gravid, tok en test to dager etterpå og den var positiv! Hun spådde også at jeg kom til å få gutt, og jeg har jo veldig gutte-følelse da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #4 Del Skrevet 3. juni 2006 Så spennende å høre fra dere begge to da=) Har spurt på siden om noen kan se på meg, men har ikke fått svar enda da! Håper jeg får svar fra enten elastica eller nattinatt! Noen fler som vil svare meg på mine to små spørsmål? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå