Gå til innhold

Føler dere at dere ikke strekker til innimellom??

Anbefalte innlegg

Huff og huff, føler meg så sliten. Har ei jente på 2 år og en gutt på 3 uker.. Vet at alt er nytt nå og tøft i starten, men han krever ikke så mye akkurat nå. Bare sover og spiser. Hvordan skal det bli når han blir eldre, klarer ikke å se framover akkurat nå. Skulle gjort ditt og datt. Men føler jeg ikke klarer det. En vond følelse av å være en udugelig mor.. Er det bare meg som føler det sånn??

Fortsetter under...

Gjest SuperGunda

Heisann! Vi har en gutt på 2 år og ei lita jente på noen mnder nå - og ting blir lettere "by the minute" c",) Tror ikke du er udugelig, bare så det er sagt! Alt trenger vel bare litt tid til å gå seg til!! ...når det kommer til alt som skulle vært gjort, er det bare å ta på seg skylapper - nytter ikke å irritere seg over oppvask, skittenklær, hybelkaniner, fingermerker på vinduene, leverpostei i sofaen eller leker som ligger OVERALT - ikke i min verden iallfall ;)

Med jevne mellomrom strekker jeg ikke helt til forresten, men det er vi sikker ikke alene om!

Klapp deg selv på skulderen og si at du er flink, for dte er du! :)

Selv har jeg en gutt på snart tre år og en jente på tre måneder. Her går ting i rykk og napp, men mannen klager ikke.... :) STORE skylapper på så går ting bra! Gjør det jeg rekker jeg og er fornøyd med deg! Senk ambisjonsnivået litt... Så går det seg til etter hvert!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...