Gå til innhold

Gravid på p-pillen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd å bli gravid mens de går på p-pillen her inne? Kan dere fortelle litt om hvordan det var, når merket dere det, symptomer på graviditeten etc. Er noen uker over mens nå, men er til fjells og kommer meg ikke på apotek før etter pinsen. Jeg har bare så voldsomt lyst til å høre fra noen andre hvordan de opplevde det. Lurer jo på hvorfor tanta ikke kommer. Det hele er en smule diffust og rart foreløpig, vet ikke hva som er symptomer og hva som ikke er det. Føles som om jeg får mens hele tiden, smerter etc. Men det kommer jo ikke noe. Hvis noen har erfaring PLEASE skriv noen ord, så har jeg litt å sammenlikne med og å tenke på. Vet at det ikke forandrer noe, men det opptar meg så voldsomt. Får jo ikke tenkt på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg ble gravid på p-pillen og ventet som f... på mens men den kom ikke. Jeg følte meg oppblåst, fikk forstoppelse, var trøttere enn vanlig. Har vært gravid 3 ganger før så jeg kjente igjen symptomene. Har en sønn som også kom til verden på p-pilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter litt jeg...

Blir jo gal av å gå her og vente.

Har menssmerter, stikkinger i underlivet (rompa/korsryggen og mellomkjøtte.. he he). Kjennes som jeg skal få mens hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid første gang på p-piller. Var på båttur til england og kasta opp, så det er nok på englandsbåten det skjedde.

Jeg fant ut at jeg gikk noen dager over og tenkte at jeg får teste (sov masse og var trøtt og sprang mye på do). Ja, så trodde jeg også at mensen var på gang fordi jeg fikk det typisk vonde i magen så jeg heiv innpå med naproxen fordi jeg får så veldig vondt. Og da ingen TR kom så sjekka eg. Og testen (3 tilsammen) viste positivt. Jeg trodde ikke på at jeg var gravid før magen begynte å vokse og jeg gikk på ultralyd. Legen bekrefta det jo men jeg hadde vanskelig for å tro det, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Med min første gikk jeg på p-sprøyte. Den mister man jo ofte menstruasjon av å bruke, så jeg fant faktisk ikke ut at jeg var gravid før jeg var 4.5 mnd på vei.Da var det sjokk da!!!!Hadde vært kvalm og kastet opp lenge også,var til lege, men han trodde ikke jeg tålte sprøyta så jeg fikk afipran kvalmestillende.Sa det kom til å gå over, og det gjorde det når jeg var passert 3 mnd...hah...var gravid jeg da...

Ble kort svangerskap jah!

Denne gang fant jeg ut det nesten med en gang,tror til og med jeg vet hvilken dag det skjedde. Blir lengre å vente denne gangen gitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble gravid på p ringen og ei venninne av meg ble gravid på pillen, så det er fullt mulig;)

jeg hadde mensensmerte før jeg fant det ut og har det litt ennå. er 3 mnd på vei nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...