Gå til innhold

Kan jeg være...?


Catta&Bebisen

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt en graviditetstest som var negativ, men allikevel lurer jeg på om jeg kan være gravid. Noen som vil dele sine erfaringer?

 

Jeg har ikke full kontroll på når jeg får mensen til vanlig, den er ikke helt presis bestandig, men nå ha jeg gått ganske mange uker over tiden, såpass merker jeg! Jeg har opplevd noe som ligner menssmerter nå og da, og har bestandig trodd at nå kommer vel mensen. Det eneste jeg har fått er masse utflod (noe jeg ikke bruker å ha). Jeg er veldig trøtt sånn ca. midt på dagen, og slokner som et lys på kveldene. Magen min har vokst betraktelig i det siste, noe jeg har undret meg fælt over. Resten av kroppen er helt normal, mens magen har blitt dobbelt så stor som før.

Hmmm??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke umulig... det med magen er nok at du er litt oppblåst, kanskje tidlig med babymage enda. spennende :) jeg ville tatt en tur til legen hvis jeg var deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så raskt svar :)

Jeg har nemlig hørt at magen kan bli oppblåst under graviditet, så derfor jeg lurte litt på det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppblåst ja...jeg ser ut som om jeg er 5mnd på vei men egentlig bare 6uker.

Jeg har tatt 5 graviditets tester, 4 av dem var positive, en dags mellomrom. Da den første var negativ nektet jeg å tro på den, har 2 barn fra før og vet hvordan det føles å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt - husk å ta med morgenurin, den er mest sikker. Eller ta blodprøve hos lege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at du hos noen legesenter må si fra når du ankommer legekontoret om du ønsker å ta blodprøver. Noen gjør det nemlig på labben FØR legetimen. Ikke sikkert de gjør det hos deg, men verdt å sjekke :) Du kan jo ringe på mandag. Det hender også de vil du skal ha med urinprøve. Du kan få kjøpt urinprøveglass på apotek for en femmer eller tier eller noe. husk å ta med morgenurin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...