Gå til innhold

Noen som har 3 barn her??? eller venter nr 3?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 barn og venter nr 3....Tenker veldig på hvordan det blir med 3 barn, er spent og gleder meg, men min eldste sønn vil heller ha en pusekatt :)

 

Håper å bli kjent med flere gravide ettersom tiden går. Har termin 2 februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Naima.

Jeg har også to barn fra før, og har termin helt i slutten av januar tror jeg......alt annet enn planlagt, men det blir nok koselig. Fint med en slik søskenflokk!!...selv om gutten din heller vil ha en katt:-) Det hadde nok mine barn òg valgt om de kunne..hehe.

Lykke til med svangerskapet!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nr 3..er selv veldig spent på hvordan dette skal gå...

Yngste jenta vår er bare 9 mnd nå..og blir rundt 15-16 mnd når nr 3 kommer..

Har foreløpig termin 21 desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat slik jeg tenker også....minstejenta mi fyllte 1år i februar så hun får en søster eller bror med bursdag nesten helt likt med henne. Jeg føler litt at har armene fulle nå, men så er det alltid plass til et lite nurk til :)

Men 3 er hvertfall mindre enn 4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Jeg har også to barn fra før av, på 8 og 6 år, så dette blir jo nesten en attpåklatt da.

Jeg har termin ca 15. februar, men får se om det holder. Har hatt mange spontanaborter tidligere.. :(

Krysser fingrene for dere jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Melder meg på her jeg også....har to barn på 7 og 8 år og venter nå på nr 3 forhåpentligvis.Har termin 02.02.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg venter også nr 3. Har en gutt på snart 11 år og ei jente på 3 år fra før.

Foreløpig termin er 11.februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også. Venter nr 3 den 040207. Har to jenter fra før, har gjort et forsøk på å lage en gutt denne gang! Jentene er snart 2 og 4 år. Tror det blir bra med 3 barn, men tror nok vi setter en strek der ja. Vi får prøve å holde litt kontakt og oppdatere hverandre i tiden fremover. Jeg er ikke så mye inne på disse sidene, men må nok innom en gang i uken eller noe.

Håper vi alle med nr 3 i magen kan dele erfaringer med hverandre.!!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det håper jeg også :) Jeg har så mange tanker om det å ha 3barn, spesielt når mine er 1år og 4år nå. Jeg har ikke mer enn 2 armer....men noen ganger føler jeg meg som en blekksprut med 8 armer! Hvordan skal det da bli med 3barn????

 

Jeg har msn og mail hvis noen vil snakke utenfor barnimagen.

Ønsker alle lykke til på denne ferden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melder meg på jeg også=) jeg har to jenter hun elste blir 6 i oktober og hun minste blir 2 i november og vi venter nr 3 i januar ,håper det blir en gutt denne gangen jeg også. tok tid og komme over at jeg var gravid i gjen, var veldig ferdig etter nr to men nå gleder jeg meg bare=) lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...