Gå til innhold

Noen som har et bra 'mitt første album' å anbefale?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har et bra 'mitt første album' å anbefale? Jeg tar masse bilder, så trenger mye plass. Samtidig er det greit at man må skrive inn litt facts som vekt, første tenner, når lærte å gå osv (men liker ikke når det er satt av for mye plass til detaljerte skriblerier heller). Ellers synes jeg det er en fordel at albumet har satt av plass til mer enn det første året, f eks ved at det er satt av plass til bilder fra bursdager opp til f eks 6-6 år el noe. Litt strenge kriterier, men tips mottas med stor takknemlighet!! Hilsen fotofreak!

Fortsetter under...

da anbefaler jeg :min egen minnebok, fra go boken. den har jeg til mine to barn og har oxo bestilt en til lillegutt.

den går egentli opp til ca 6 år, men det er så mye plass til bilder å skriverier at det går an å ha den til barnet blir mange år eldre. det har jeg gjort. boken koster 228 kr for ikkemedlemmer og 189 for medlemmer. + frakt da.

den er verdt prisen..

jeg har også kjøpt en stor album der det er bare et par sider for å skrive og resten for å lime inn bilder.

gøy for barnet å ha når det blir voksen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...