Gå til innhold

Kan noen berolige meg?

Anbefalte innlegg

Var på UL på mandag og da var alt bra. Men da jeg kom hjem hadde jeg masse brunt utflod (og litt i truseinnlegget) da jeg tørket meg etter toalettbesøk. Har hatt det hver eneste dag denne uken, flere ganger om dagen også. Vet at det allerede var der før UL på mandagen fordi jeg kjente meg mer "fuktig" der nede enn det jeg er til vanlig og alt så fint ut da . Er det gitt at alt er bra fremdeles da?

Er idag 14 uker på vei (ifølge legen) og 16 uker på BIM. Hører med til histortien at jeg har hatt to styrtblødninger, siste på 16.mai som varte noen dager. Kan det være rester etter denne storblødningen?

Legen sa at brun utflod ikke gjorde noe, men med en gang det kom friskt blod måtte jeg kontakte han. Men har aldri hatt så mye brun utflod og er redd det ikke er normalt. Er det noen her som har opplevd dette selv og alt er gått bra?

Veldig takknemlig for svar:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5249376-kan-noen-berolige-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan berolige deg!!!! Jeg hadde denne utfloden i cirka 2 uker fra jeg var 13-14 uker på vei. Ble bekymret etterhvert og var hos legen, som kunne fortelle at morkaken lå langt nede, og når baby bevegde seg medførte det en forsyvning, med påfølgende sår som var årsaken til blødningen. Det dreier seg om koagulert blod. Kanskje du skulle dratt til ul og sett om dette var tilfellet med deg også?

Jeg hadde 2 blødninger i løpet av de første 3 mnd i mitt føsrte sv.skap, og gikk lenge med brun utflod etter hver blødning. Var samme greia etter enda en blødning rundt uke 15. Ca etter uke 17-18 ga den brune utfloden seg helt, og jeg merket ikke mer til den resten av tiden. De fant aldri ut av hva det var som forårsaket det, men jeg fikk en frisk og fin gutt!

Annonse

Jeg har opplevd det...flere ganger. Nå har det heldigvis vært fint et par uker. Er 15+2 i dag. Har vært på flere UL pga det og alt har vært bra. Nå fikk jeg i forrige uke høre hjertelydene også....så du trenger nok ikke bekymre deg. Men, du kan jo ringe og be om en sjekk om du er veldig bekymret. Legen jeg var til sist sa jeg bare kunne ringe rett på Gyn. neste gang jeg blødde....så jeg slapp å gå om legevakten. Godt å bli beroliget i allefall!

=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...