Gå til innhold

10 uker på vei!!!!!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

æ e gravid!!!!!! helt utrolig... trur æ faktisk e 10 uker på vei eller no sånt har fådd bare negative tester.. helt til for et pr dager siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så flott! Gratulerer :)

Men hvordan kan du være 10 uker på vei? Har du ikke hatt tr på lenge?

Skrevet

oi! Så moro! Gratulerer så mye!!

Skrevet

har ikke hadd tr siden 1 mars.. ergo.. ca EL den 14... og blidd gravid på 1 forsøket... jeg skrev her inne at jeg ikke hadde fådd TR i mai, tok test men fikk neg.. var flere som mente at jeg kanskje ikke hadde hadd EL den månden.. men nå har jeg testet positiv 3 ganger.!!

Skrevet

Ville ikke tatt det for gitt at du er 10 uker på vei, da hadde testene slått ut for lenge siden. Hvis du er gravid så er det nok eggløsningen som har vært veldig forsinket. Da jeg var gravid sist så regnet jeg også utifra siste mens, men det stemte ikke og jeg ble satt tilbake 3 uker på ul.

Skrevet

Du sier at du hadde mens 1 mars, så det kan jo være at el ble veeeldig forsinket, og at du ikke hadde el før midten av mai, og nå positiv test?!

Skrevet

jeg tar det ikke for gitt.. som du ser på spørsmålstegnene.. hehe..har aldri opplevd at mens er forsinket.. skal fikse UL på mama stork..

Skrevet

har ikke peiling, er bare lykkelig for positiv test.. uansett hvor langt jeg er på vei :o) det er veldig uvirkelig ennå... :o)

Skrevet

GRATULERER så masse, Uansett hvor mange uker du er på vei så er du uansett gravid, enjoy!! Veldig glad på dine vegne :-)

Skrevet

tusen takk!! sprer om meg med babystøv!!! :o)<3<3<3<3

Skrevet

Gratulerer så mye da...

Nå kan du skifte nick,hehe...Du fikk det til!!!!

Kos deg med graviditeten...

klemmer<3

Skrevet

Gratulerer og lykke til C";)

Skrevet

Gratulerer så masse med spiren :o) Suger til meg babystøv!

Skrevet

vilsågjerne

Gratulerer såååååååååååå masse, endelig:))

Strø litt babystøv over oss før du flytter over til 1 trim da. Lykke til videre.

Skrevet

Så herlig da.Gratulerer så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...