Gjest Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 mail meg,cec eller susan77 kan skriv min [email protected] p.s vi tar bet.
GRAM Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 har dere en fast pris på alt el er det forskjellig fra hvor mye dere blir spurt om?og forteller dere mer enn det dere blir spurt om?er jo ikke noe kjekt å vite om tragiske ting.mamma ble spådd at hun skulle få en jente og en gutt og dø ung,det stemte og syns det var trist å vite at mamma ikke skulle få oppleve barnebarna,men situasjon tatt i betaktning så var det best det gikk den veien det gikk.
Gjest Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 hei nei jeg forteller ikke om sykdom eller død..det synest jeg er for drøyt. nei vi tar samme pris uansett antall spm...men klart om du f.eks bare vil hør om kjønnet til barnet så reduser jeg prisen til en 50 lapp. klem fra meg )
nattinatt Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Hei hei.Kjekt du er innom.Som du ser,så spår vi i vei så godt som vi klarer.Og godt dere er innom å minner på at dere er her.Klem
proud mama Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 kimby.. Har du da mailadressen til cec? vil det si at dere tre kjenner hverandre? personlig eller da kun via nettet?
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 jeg kjenner ikke cec personlig nei..men via msn. jeg har ikke lyst til å legge ut mailadr hennes her,men hun har sikkert skreve den en plass på denne siden ) menjeg kan be henne om å legge denut selv så snart jeg får henne på msn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå