Gå til innhold

Jeg blir så fortvilet! Gravid og syk.......

Anbefalte innlegg

Her følger en alle kunstens regler for at svangerskapet skal bli best mulig og at barnet skal ha det best mulig gjennom svangerskapet. Og da skal mor bli syk...

Har astma fra tidligere og er nok mer disponert. men nå har jeg rukket å få halsbetennelse, bronkitt, lungebetennelse, økt astmaproblemer samt dobbelsidig ørebetennelse på litt over en uke! Det betyr allergimedisiner, prednisolonkur, antibiotika og smertestillende! Jeg holder på å bli gal, og ikke minst kjempebekymret for barnet. Selv om jeg har sjekket med flere leger opp i mente for å finne ut om det er skadelig for barnet. Alle beroliger meg og sier at det er verre for barnet at mor er syk og ikke behandles........

Etter to tidligere svangerskap med bekkenløsning og svangerskapsforgiftning, trodde jeg at endelig skulle jeg få oppleve romantikken og hvor fantastisk det kan være å være gravid...... men neida. Infeksjonen tok overhånd!

Finnes det andre der ute som blir syk mens de er gravide, eller er det bare jeg som er så utrolig uheldig bestandig? hadde vært hyggelig om noen kunne svare meg.......

Fortsetter under...

Hei igjen (meg med bekkenløsningen i innlegget nedenfor)!

Joda, jeg har også så langt hatt et traurig svangerskap, med blødninger, astma, bekkenløsning, nedstemthet/depresjon og annet dritt. Har også vært forkjøla/hatt influensa fire ganger på fire og en halv måned. I forrige svangerskap hadde jeg noen fine uker mellom uke 12 og 22, da jeg var i strålende form. Var også kjempeform de siste to ukene før fødselen, da også bekkenløsningen forsvant. Nå er jeg 18+0, og har ennå ikke hatt noen fine uker. Men jeg håper fortsatt på at de kommer, er optimist! Føler det dog litt urettferdig når jeg ser andre gravide som stråler og strutter av energi og overskudd, og som er i full jobb frem til permisjonen.... Men vi er jo forskjellige, jeg får vel bare innse det :-)

Trodde det bare var meg...... felles trøst. Vi må nok bare huske på å ta vare på oss selv! kan jo bare si at kiropraktoren hjalp meg masse etter fødselen på grunn av masse sedkundære låsninger i ryggen. men det er jo de som ikke får det da.... men en vet jo aldri. Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke har jobba mye i svangerskapene før. har rekord nå frem til uke 20, så jeg får bare være fornøyd. Irriterende at det er noen som alltid harså mye energi og klarer alt gjennom et svangerskap. Det er med lengsel den siste måneden spesiellt!

Lykke til i svangerskapet og tenk MYE på deg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...