Gå til innhold

ønsker oss veldig en jente.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei vi er et par som har to kjempe fine gutter som vi ikke vill bytte bort for alt i verden. Vi har veldig lyst på tre barn og ønsker oss veldig en jente nestae gang. Vi har tenkt tanken på å dra til utlandet for å få hjelp til å få en jente . Vi håper å komme i kontakt med andre par som også har lyst til dette eller har gjort det, eller noen som vet hvor man event kan gjøre det. har funnet en klinikk i California , men det er litt langt unna. Skulle gjerne vist litt mer om hvor mye det koseter osv.

Hilosen ett par som ønsker seg så en lillesøster til verdens fineste gutter.

Fortsetter under...

http://www.cogenttechnology.com/epl/csovucalcin.html

Prøv den linken her... Funker fint om du vet du har stabil syklus og du klarer og holde deg til di gitte datoer for elskov.

Jeg har MEGET stor tro på denne metoden. Og skulle det mot formodning bli noe annet enn jente (tviler sterkt) så er d jo bare å prøve igjen.

Hei på dere!Skulle nesten tro at det var oss som hadde skrevet innlegget deres!!Vi er et par som er i akkurat samme situasjon som dere.Har to flotte gutter,men ønsker oss så veldig ei jente.Vi har vært i kontakt med en lege fra Belgia,Dr.Frank Comhair.Hos ham får man hjelp til å velge kjønnet på barnet ved sædsortering.Det koster rundt 100.000kr,og det er en del man må igjennom.Det blir endel reising,så man er avhengig av en trofast barnevakt.Vi har vurdert dette lenge,men det er mye penger for oss å hoste opp...Så...Har jeg akkurat blitt gravid,og vi vil gjøre alt vi kan for å finne ut barnets kjønn.Vil så gjerne ha ei jente,orker ikke en gutt til.

Hadde vært artig å hatt kontakt med dere.Vi bor på Østlandet.

hei tusen takk for fint svar.Så godt og høre at dere kjenner dere igjen . vi vil veldig gjerne ha kontakt med dere , vi bor i vestfold og da bor vi sikkert ikke så langt fra dere. har dere msn. det har vi. koselig at du har blitt gravid da. håper at det blir ei jente denne gangen. Det kan jo hende at dere har flaks.fint om dere svarer på dette. klem

Hei igjen!Jeg er ganske ny på nettet,men vi skal prøve å ordne msn nå så fort som mulig.Da trenger jeg vel din msn-adresse?

Kællen og den største sønnen min jobber med saken.

Vi er så glade for at det er noen som skjønner oss!!Alle sier at bare barnet er velskapt,så må vi være fornøyde.Vi elsker våre to gutter,men man må ha lov til å ønske seg da.

Klem til deg også:)

• 2 uker senere...

Annonse

Hei. Jeg hadde faktisk regnet med å få noen sånne svar på innlegget mitt. Ingen som har sagt at du skal behøve å betale100 00 tusen for å få ei jente. Men du tenk så mye andre betaler for her i verden : ny nese fettsuging , nye pupper osv. Vi må jo kunne bruke pengene våre på hva vi vil uten at du skal bli uvel pga det:) Selvfølgelig skal man være glad for å få friske barn. Vi sier jo ikke at vi ikke er det. Har du noe imot unger med down syndrom , de er jo barn de også. virket så negativ du. Men tror ikke de som fikk denne jenta fikk hjelp til å få henne for da sjekkes eggene før de blir satt inn om det er noe i veien. Og det er ikke lov i norge. du får lage ett eget innlegg: vi som er imot sædsortering. og ikke bruke tiden på oss som kunne tenke osss å gjøre det.

Hei igjen!:)

Har ventet lenge på svar i fra deg.

Jeg er helt enig med deg,det du sa i siste innlegg;)

Du er så flink med ord!!:)Alle mennesker må få lov til å ta sine egne valg,uten at folk skal bry seg om det.Men det er alltid noen som må være negative.

Har noe nytt å fortelle deg,men venter til vi kan prate privat.

God kveld til deg,er trøtt og mett nå..:)

Hei. ikke meningen at det skulle ta så lang tid. har hatt syke barn her: omgangsyken. koselig å høre fra deg da.

Gleder meg til å høre det du har å fortelle. Enig i at det er bedre å snakke privat for da slipper vi sure mld fra andre. Ha en kjempe fin kveld du også. Så snakkes vi snart. klem

Send en mail til denne epostadressen så legger jeg deg til i min MSN. Bruker ikke den mailen så mye og slipper da å legge ut vanlige adresse her vet du;) kjekt....

[email protected]

• 2 uker senere...

Annonse

hei må bare si at du desverre hadde tapt det veddemålet, for oss hadde det vært akkurat det samme om det var to jenter vi hadde hatt. Da ville vi prøvd nesten alt for å få ein fin gutt. vi har nemlig to kjempe fine gutter som vi ikke vil bytte ut for alt i verden. Så nå hadde det vært så koselig å kunne få ei jente neste gang.men skjønner på en måte at folk kan reagere på dette for det er ikke så vanlig å gjøre det her. Men i utlandet har de dratt det enda lenger man kan bestemme at man vil ha en unge med brune øyne , høy iq og doktor til pappa. Vi ønsker bare å få ei jente ikke noe mer bestemmelser på hvordan hun skal se ut. Og vi bruker mannen min sin sæd. Som en lege sa han hjelper til med å skape balanse i familiene. Jeg vet også at mange er i samme situasjon som oss og ønskser seg en jente hvis de har to eller flere av samme kjønn. Vi prøver å finne ut mer om dette og får så ta avgjørelsen . for 1000000 er veldig mye penger akkurat nå.

Javel, dere har mange gutter i resten av familien? jeg er desverre av det syn at barn bør lages uten bestemmelse av hvem kjønn det blir.får man ikke jente så får man det ikke. Thats it. Du er klar over at noen menner bare produserer enten gutteceller eller jenteceller?

eller at de har mye mer av det ene kjønnet en det andre. Noe å tenke over slik at du ikke blir altfor skuffet.

For det værste jeg leser innpå disse forumene er når folk blir SKUFFET over å få gutt når de ønsket seg jente. Håper ikke du er en av dem.

Ja, jeg hadde tatt abort om jeg fikk vite at jeg bar på en gutt til! Jeg har 3 gutter og synes det blir nok slossing og gutteinteresser her hjemme. Men så har jeg ikke planer om å bli gravid på naturmetoden heller. Skal til Russland for å sette inn et ferdig befruktet jenteegg... så for MEG betyr det MYE hvilket kjønn barn nr 4 skal være!

Det synes jeg er ganske forkastelig. Å drepe et barn fordi det har feil kjønn. (Jeg mener normalt ikke at abort er drap, men akkurat i denne sammenhengen mener jeg det) Men nå var jo ikke du athina74,og skriver at du ikke har tenkt å bli gravid på normal måte, så sånnsett "gjelder" det jo ikke deg, selv om du skiver at du hadde gjort det.

Men nå ble jeg litt kvalm jeg. Helt ærlig...

Men jeg skjønner at folk ønsker seg noen av hver, det gjør jeg også, men hadde ALDRI tatt abort fordi det var "feil" kjønn. Men til forskjell fra deg, ville jeg med glede ønsket 5 gutter velkommen, selv om jeg aldri fikk noen jente!

Men hva gjør du hvis de gjør en tabbe da, og setter inn et gutteegg? Aborterer du vekk da? Eller hadde du da "godtatt" en gutt til?

Det er da ingen her som har sagt at de er skuffet over barna sine? og det er heller ingen som har sagt at de har tatt abort fordi de er gravid med en gutt... De ønsker seg bare en jente. Og det er jo forståelig. Jeg er graivd med min 1 nå og for meg så er det det samme om jeg får gutt eller jente bare barnet mitt er friskt. Men kan da allikevel skjønne folk som ønsker seg litt av hvert. Jeg har selv 2 søstere og mine foreldre ønsket seg en gutt,men etter 3 barn på 3 år så ga de opp den tanken,fikk nok å holde fingrene i for å si det sånn. Og jeg selv hadde vært glad for å ha hatt en bror,fordi man lærer seg bedre hva slags forskjeller og likheter de 2 kjønnene har om man vokser opp med litt av hvert :) Kan da ikke klandre folk for å bruke sånne metoder,mange som bruker kunstig befruktning for å bli gravide og,er jo det samme bare at man velger kjønn samtidig.

Hei. så du gar fått tre fine gutter.har du kontakt med en kloinikk i russland som kan hjelpe dere med å få ei jente neste gang. Hvor mye koster det å gjøre det. Når har dere tenkt å gjøre dette. Hadde vært så greit å kommet i kontakt med dere for dere vet tydelig mer om dette enn oss. klem

Jeg er helt enig med deg! Satt med akkurat samme tanken! Når man får et barn som ikke er frisk tror jeg ikke man synes kjønnet er så viktig alikevel! Selv har jeg sett og opplevd for mye til å si at jeg ikke hadde orket en gutt til! Har en gutt fra før og for meg spiller det absolutt ingen rolle hva jeg får nå!

Herregud, dette var en forkastelig tråd, sorry!

Det verste jeg leste her var at hun tar abort hvis hun venter en gutt til, det må jo bare være KØDD!

Ingen menneske med psyken i behold gjøør noe sånt!!!

Så det er rosa klær og kjoler som betyr noe, jaha, er det mulig!!

ja du har sikkert hørt ordtaket man skal ikke kaste stein i glasshus. husk på det før du kaller noen for en drittkjerring. er sikker på at du ikke er helt feilfri selv heller. Kan si at jeg hadde regnet med mange svar på denne , men mange som ikke klarer å svare på en ordentlig måte. jeg hadde aldri tatt abort hvis jeg blir gravid og det skulle bli en gutt. og selvfølgelig ville jeg elsket dette barnet like mye som de to andre guttene mine. jeg jobber i barnehage og har alltid vært veldig glad i barn. Jeg var innteressert i å komme i kontakt med andre som hadde tenkt tanken å eventuelt velge kjønn. jeg vil sjekke mulighetene når de er der. ikke sikkert vi gjør det men det er jo opp til oss. om noen år så blir det sikkert lov i norge også for vi følger jo etter med alt annet som skjer i verden. hilsen meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...