Gå til innhold

Graviditetssymptomer?


La vida

Anbefalte innlegg

Vi har nettopp bestemt oss for å prøve å bli gravide.

Har gått på p-sprøyte, men byttet til p-piller i okt/nov i fjor, og videre kuttet prevensjon etter januar... Har drevet litt "hoppe av i svingen" frem til for noen uker siden...

Har hatt problemer med uregekmessig mens/ blødninger etter dette, men dette har roet seg i det siste...

Har nå noe mindre blødninger innimellom, mer som litt farget utflod... + litt kvalme og små kramper rundt om i magen siste par ukene...

Verdt å ta en test? Vet ikke om jeg orker stresset med å teste hele tiden når jeg egentlig er veldig utålmodig med å bli gravid!!!

 

Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man blir som regel litt trøtt i begynnelsen av svangerskapet.Mer utflod får man også.Skader jo ikke å ta en test hvis du er usikker..men ikke gled deg fortidlig.Jeg er nå gravid med min nr 2 og nr 1 er snart 8 mnd.Tenkte som så før jeg testet meg atte nei jeg er nok ikke gravid.Gleden blir destostørre om den er positiv.er den negativ blir du forhåpentligvis ikke for skuffet heller.

 

 

Lykke til Klem fra Sophusi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært trøtt, vanskelig å våkne om morgenen + litt kvalme nå og da siste tiden.. Men det kan like gjerne skyldes arbeidssituasjonen min, har hatt en veldig stressende jobbperiode...

Tok en test for par-tre uker siden som var negativ... Men det kan jo ha vært for tidlig... Og så er det ikke lett å regne en syklus siden jeg har hatt så uregelmessig mens...

Har heldigvis "god tid" med å bli gravide aldersmessig... Men håper jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...