Gå til innhold

August: Føde på Riksen?


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Er det noen her som skal føde på Rikshospitalet? Jeg har termin 18 august og hadde vært artig å bli kjent med noen andre som skal føde samme plass i nogenlunde samme tidsrom..

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du på svangerskapskurs? Siden dette er min første skal jeg det, 8 og 12 juni:) hvor er du fra?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej jag har termin den 19 o skal og føde på Riksen! Har du varit på omvisning dær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på svangerskapskurs, men ikke før 19. og 20. juni.. Er ifra Vesterålen.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på omvisning nei, tenkte jeg kulle ta det nærmere termin, har du? Skal du på svangerskapskurs? Så du hadde meldt deg på neste august treff, jeg tenkte å komme jeg også, men kjenner alle der hverandre fra tidligere treff??

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åkei:) hvor er vesterålen igjen? skal du flytte til oslo eller skal du kun føde her? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei:) Skal du fltte til oslo eller skal du kun føde her? Er ikke helt sikker på hvor Vesterålen er, men innbiller meg at det er mot lofoten en plass??hehe:p

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo, men er ifra Vesterålen.. Og det stemmer nok at det er mot Lofoten en plass, ja.. Lofoten ligger litt lenger sør, men det er ferger som går mellom Lofoten og Vesterålen, så.. : )

 

Jeg har vært med på alle augusttreffene som har vært til nå, men neste gang kan jeg ikke, for da er jeg på ferie.. Men det er veldig trivelig, så du må bare hive deg med.. Er nesten alltid nye fjes å se, så vi er langt ifra noen innbarka krets.. : )

 

Kanskje vi sees på treffet etter neste treff.. Det som mest sannsynlig blir vårt siste treff uten beibi.. Hehe.. Litt rart å tenke på.. Men uansett, har du anledning til å gå på treffet, må du det! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej ja kom på treffet du med, alltid noen nye fjes bare gøy!

 

Jag o sambo går på svvangerskapskurs på CC vest Jordemorsenteret, beynte førrige uke og nå på torsdag ska vi på omvisning på sykehuset. Bare ring dit så får du boka en tid så du kan se.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...