Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 Hei! jeg er så redd for å få strekkmerker, flere som er deT?
Katta & Lille Plom Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Jeg var veldig redd for å få strekkmerker, og jeg smørte meg hver kveld med krem. Jeg fikk ikke strekkmerker før to dager før fødselen, og jeg hadde diger mage! Når jeg ser på strekkmerkene nå, synes jeg de er vakre :-) Ikke vær redd, de kommer hvis de kommer, og det er ingenting du kan gjøre med det. De er jo bare et bevis på at du også har blitt en gudinne.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Hei! Vil anbefale Weleda svangerskapsolje, du får den i de fleste helsekostbutikker. Den har bare naturlige ingredienser og er virkelig bra!! Pleier smøre den på om kvelden. Et lite tips er å vente en halv times tid før du du tar på nattøy for da rekker den å trekke litt inn i huden. har brukt den fra uke12. Helt super. Klem jente i uke 27
Gjest Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Jeg fikk ingen strekkmerker og jeg brukte coca butter fra body shop( ca 200 kr) Tror jeg.. og en annen krem fra apoteket.. Husker ikke hva den het men det lå i en grønn boks, inneholder e-vit..(koster 100 kr) Og tok trankapsler hver dag som smører kroppen innenfra:o) Vet ikke om det var årsaken til at jeg slapp da men er verdt et forsøk:o)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Jeg kjøpte en strekkmerke bodylotion fra VICHY på apoteket. Har litt strekkmerker på hoftene, men de gjør meg ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå