Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #1 Skrevet 3. juni 2006 hvor ofte blir bleia full hos dere som bruker kun mme? her går det mellom 2-3 dager, men jeg har hørt de bør bæsje hver dag... ???
Mauritius:) Skrevet 3. juni 2006 #2 Skrevet 3. juni 2006 Enten hver dag eller annen hver dag, du må gi litt malt extract med mme ellers får babyen treg mage! Du kan gi en teskje malt i melken når den er varmt. Lille jenta mi får også mme og får malt annen hver dag.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 3. juni 2006 #3 Skrevet 3. juni 2006 De bør helst ha avføring hver dag, iallefall annen hver dag.. De gangen egutten min ikk ehar bæsja på en dag gir jeg en tskje malt i melka neste dag og da kommer det som regel avføring i løpet av den dagen =)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2006 #4 Skrevet 3. juni 2006 Gutten min (2 mnd) har bæsjet 3 ganger i dag og det er helt løst og seigt. Det siste som kommer har til tider vært helt vann. Han har vært slik i flere uker, før det måtte vi gi han malt for å få han til å bæsje 1 gang pr dag. Har vært hos legen som sier det er helt normalt at han bæsjet løst 5 ganger i døgnet, men jeg syns det er merkelig.. Han sa at 1 gang pr døgn var aaaaaalt for lite for mme-barn uten malt i melken. Tullete lege sier jeg, vikar.. Vondt i magen har han og og gulper mye. Men når jeg lurte på om det kunne være melkeintoleranse sier han: "nei det er alt for tidlig!". Litt utenom tema dette da, men jeg er litt frustrert...
JoeyLover Skrevet 3. juni 2006 #5 Skrevet 3. juni 2006 Mini her på 4 månder bæsjer 3 ganger til dagen. Trenger ikke noe hjelp til å få det ut lenger.
børdi Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 ikke gi deg om du har følelsen av det sier jeg bare,,,, her måtte vi kjempe i nesten 2 år for å få diagnosen
børdi Skrevet 3. juni 2006 #7 Skrevet 3. juni 2006 var til anonym over her ang melkeintoleranse...:-)
Mina06+Mats09 Skrevet 4. juni 2006 #8 Skrevet 4. juni 2006 Her bæsjer Mina en gang om dagen og da har jeg maltekstrakt i annehver flaske jeg gir. ca en teskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå