Gå til innhold

vondt i hofta noen?????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann,

jeg er 22 uker på vei og har hatt bekkenløsning leeeeennge!! jeg har også bare vondt i venstre side, spesielt når man gjør mye...

Ta dette alvorlig, og ta de mer me ro! ikke stress, løft tunge ting osv... Dette kan bli mye verre da! Har hørt om andre som ikke tok det alvorlig nok og de havnet enten i krykker eller sengeliggende!!!

Så det er nok bekkenløsning på gang hos deg og!

Annonse

Jeg har også vondt i hofta, og verst på venstre side. I tillegg er jeg veldig stiv i korsryggen og vondt i rumpa. Manuell terapeuten min sier at bekkenet mitt er stabilt og normalt og at det ikke er bekkenløsning. Hun mener det er rent muskulært: Er nok litt gamle vondter som har dukket opp igjen, gjorde susen med to-tre måneder musestille og kjempekvalm på sofaen (du verden hvor fort kroppen kan forfalle).

Jeg vil råde deg til å dra til fysikalsk behandling for å finne det ut og få litt råd. Det er jo veldig forskjellig hvordan man bør forholde seg til eks. bekkenløsning vs. muskelplager.

Lykke til!

Hos meg startet bekkenløsningen med litt vondt i i den ene hofta. Gjorde litt vondt da jeg vred meg rundt i sengen, og noen ganger når jeg gikk fort. Så ble hofta vondere, rundt hele hofteleddet på en måte.

Siden har det spredd seg, så ta det på alvor! Først tenkte jeg bare at jeg var stiv i hoftemuskelen, men det har utviklet seg til skikkelig bekkenløsning.

Klarer du å stå på beinet med den vonde hofta uten problemer?

Uansett ville jeg så raskt som mulig kommet meg til fysioterapeut bare for å få sjekket hva det kan være.

Jeg er i uke 22 og kan ikke ligge eller sitter mer enn 2 1/2 time før jeg får uutholdelige smerter, og hele bekkenet er så lealaust nå at jeg sliter med å gå... Det ble plutselig mye verre i løpet av to uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...