Gå til innhold

Dere ned to tette

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan merket dere at nestemann var på vei? Jeg tror/håper ikke jeg er gravid igjen, hadde håpet på litt avstand mellom disse to, men de siste dagen har jeg vært uggen på morgenen + at minsten ofte snur seg bort når jeg byr ham brystet. Noen av dere som har opplevd at barnet ikke vil ha morsmelk når dere er gravide? (Noen sier jo at melka kan endre smak hvis man blir gravid igjen). Går på piller, men har hatt omgangssyke to ganger etter fødselen, så det er kanskje nok til at noe kan ha skjedd? Har dere veldig ømme bryster nå som dere ammer? Hva med størrelsen på brystvortene? Tror ikke det er noe, men man kan jo aldri vite...

Fortsetter under...

Hei.

Har to jenter med 12 og 1/2 mnd mellom.

Jeg fullammet og hadde ikke fått igjen menstrasjonen da jeg ble gravid igjen. Så den satt på første eggløsning :-)

Er av den sorten som ikke har så mye plager i graviditeten, så jeg var tre mnd på vei før jeg merka det. Det er jo helt vanlig med forandringer i kroppen etter at du har født. Men da vesla var 6 mnd, sa min mann at jeg burde ta en test, for magen min så jo gravid ut.

Som sagt, så gjort. Den var positiv, og jeg måtte på UL for å finne ut hvor langt jeg var kommet.

Det beste med dette var jo at jeg hadde "bare" 6 mnd å gå gravid, for jeg visste jo ikke om de tre første. ;-))

Hei....Jeg har en sønn som nå er 19 mnd...nå er jeg gravid i uke 34.Jeg oppdaga at jeg fikk så ømme bryster,ellers ingen andre graviditets symt.Kjøpte hjemmetest og d var pos. Var hos lege og hun sendte anvisning til ul...Kommer på ultralyd og jeg er ca 19 uker på vei...Gjett hvem som fikk sjokk!!!Skal oxo sies at jeg gikk på mini piller...Hadde heller ikke fått mensen tilbake..

Du kan jo bare ta en test...er den positiv så skal du se alt går bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...