Gå til innhold

Juni: ingenting skjer!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Imorgen er det termin, og både jeg og samboer er klare! Men ingenting skjer! magen har ikke sunket noe sælig, hodet har ikke festet seg, og det er fortsatt masse aktivitet inni magen. Babyen snur seg og sparker som om det er kjempegod plass inni der. Går å kjenner etter om ikke jeg har litt vondt her og der, men nei.... her er det ikke antydning til at noe skal skje! Blir litt deppa for nå er jeg så utrolig klar, og når det ikke har skjedd noe fram til nå (hverken sueller festet seg) tenker jeg at dette kommer til å ta evigheter. Og alt maset rundt oss, bestemødre som ringer og alle som er opptatt av akkurat dette. Hyggelig, men gjør jo ikke ventetiden spesielt kortere......dessuten er humøret i total mørke. alt er galt, og jeg gråter og skjeller ut for hver minste ting..... Det MÅ skje noe snart!!!! Er jeg den eneste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei - ja du er den eneste :o) smiler....neida - men jeg har ikke termin enda - 11 dager i gjenn! men jeg lover deg - jeg tenker akuratt likt...baby ramler rundt der inne, med verdens beste hybel og leie til jul...skulle en tro! jeg har heller ikke merket noe til noe som skulle antyde forandringer - slimproppen feks. den går når livmortappen trekker sammen og gjør klar til åpning, eller hvordrdan det er...men jeg har det greit - men litt små rier og slikt kunne vært fint! er sååå klar ser du at jeg ønsker mer vondt så jeg vet det er i gang - men siden jeg skriver dette for å støtte deg :o) ikke for å syte - så får vi vel smøre oss med det vi finner av tolmodighet!!!

 

ønsker deg masse lykke til og sender litt fødeønsker din vei :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra hovedinnlegger;

Takk skal du ha! Det føles som om ungen aldri kommer til å komme ut. som om hun bare skal bli der inne. det er som du sier, skulle gjerne hatt kjempevondt, bare for å få litt fart på sakene. 3 uker permisjon før fødsel kan være lenge....

og tålmodighet har jeg alltid hatt lite av, og nå føler jeg den er brukt opp! en, men, hun kommer vel ut til slutt!

lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde samme følelsen dagen før terminen og barnet hadde heller ikke festet seg.Så jeg innfant meg med at jeg sikkert kom til å gå på overtid...MEN så kl 2 på natten våknet jeg med litt ubehag i magen å jammen var det ikke starten på en spennende fødsel.Ta tiden med ro.Barnet kommer når det er klar for det..Du kommer til å savne det å være gravid når det er overstått.Tro du meg.Fikk en gutt i oktober og nå er jeg gravid igjen

 

 

 

 

Klem fra spent Sophusi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre! Da er det bare å krysse fingre for at det skjer noe snart! for det er grenser for hva man kan finpå for å få tiden til å gå nå på slutten. men hvordan vet jeg egentlig at det er i gang? har litt sånn småvondt i underlivet, men ikke mer enn at jeg faktisk kan fortsette med det jeg driver med...

hvordan er det å være gravid igjen nå med nr 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda hærlig å få en til selv om det blir fryktelig travelt i og med at de kommer så tett,men barnet er velkommen selv om det ikke var helt planlagt:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

+ at man kjenner at fødselen er i gang hvis ubehaget blir sterkere når du reiser deg enn når du ligger.Ellers kjenner man "mens"murringer i korsryggen.Det gjorde ihvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte et utrolig bra triks her om dagen. Kvinner som ikke forteller sin riktige termin til noen. De forteller bare om overtidsterminen dvs 2 uker etter termin og slipper derfor telefoner fra bestemødre, venner osv som lurer på om noe skjer. Utrolig smart.

 

hheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...