Gå til innhold

Mai: vrir og bukter seg...

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Vår lille prinsesse kom til verden 22. mai, så vi har nå hatt snart to uker sammen. Det har vært en helt utrolig tid - masse nytt å lære (er vårt første barn) og masse kos. Jeg må også innrømme at det har vært litt bekymring innimellom også siden alt er helt nytt og jeg ikke alltid vet hvorfor hun skriker og slikt.. Vi har ikke prøvd oss på noen rutiner enda, lar henne styre løpet foreløpig..:-) Men det er en ting jeg lurer litt på. Den lille tulla vår vrir og bukter seg en god del og det kommer en slags skriking som om den blir presset ut (om noen skjønner hva jeg mener). Dette kan hun også gjøre mens hun ligger til puppen (ofte da mot slutten). Lurer på om det kan være at hun har luft i magen, og at skrikene kommer pga at hun har vondt? Syns ikke det er noe godt å se på at den lille jenta vår har det vondt (hvis det er det det er). Prøver å få henne til å rape, men er ikke alltid det kommer noe. Denne buktingen gjør at hun har litt vansker med å roe seg, også etter at hun har fått pupp.

Ble veldig langt dette, men hvis det er noen andre som har opplevd det sammen, hadde det vært fint å få høre om det - bare for å vite om det er "normalt"..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5247631-mai-vrir-og-bukter-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er nok luft - problemet er bare å få den ut.. Tror ikke det kommer noe særlig luft når hun skriker nei.. Og det er mest etter måltidene denne skrikingen kommer.. Vi prøver å få henne til å rape, har henne på skulderen, over kneet, legger henne på magen osv, men det er vanskelig å få ut noe.. Får bare prøve videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...