Gå til innhold

Hva gjør dere for at tiden ikke skal gå så sakte?


Løven83

Anbefalte innlegg

Jeg er 100% sykemeldt og synes tiden går veldig sakte nå, og det kommer nok av at jeg begynner å bli utålmodig..:) Jeg har termin 13.07.2006..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 40% sykemeldt, og synes faktisk tiden går ganske fort nå... Jobber 60% og det går greit! Må ta d litt mer med ro av og til, men har lært å kjenne mine begrensninger.... Kunne få full sykemelding, men det er ikke aktuelt for meg...... har fått "litt" bekkenløsning, men har bestemt meg for ikke å bli lat og bli sittende mye inne å sture. Prøver å holde meg i aktivitet mye av tiden, om ikke akkurat gjøre aktive ting hele tiden, men å gjøre ting. Har ordnet klart barnerommet, kjøpt de store tingene, vasket opp endel klær som vi har arvet, vasket litt i huset (blir IKKE rundvask i år!!), planter blomster ute, skal lakke gelender på veranda og dør, rydde litt i garasjen (har ryddet ALLE skuffene i huset,og det trengtes).... og når jeg virkelig skal kose meg, ser jeg en god film sammen med samboeren min eller finner fram scrappeutstyret og scrapper litt (anbefales, kjempe artig måte å ta vare på gode minner!!) også hender d at jeg er på nett og chatter med venner som bor langt unna... Synes virkelig MSN er genialt!!!

 

D var ting jeg gjør for å få tiden til å gå fortere, men jeg synes også d er viktig at babyen skal være i magen i 40 uker. Ønsker ikke å få før tiden faktisk, uansett kor ubehagelig og ondt jeg har d noen ganger!! Har endel venner som har fått før tiden og babyene har generelt mer ondt i magen og skriker mer fordi tarmene ikke er helt ferdig utviklet (sies d)... Så jeg synes vi skal være glade så lenge babyen holder seg inne i den trygge livmoren og utvikler seg helt ferdig slik at vi kan få en "ferdig" og mer fornøyd baby når den kommer til verden!!! Tenker endel på det, og d hjelper meg å tenke mer positivt når det til tider er litt tungt å være høygravid!! Godt å tenke på d også når folk kommenterer "hvor stor en er blitt og hvor tungt d er" Utrulig hvor mange rare kommentarer man får når man er gravid....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

 

Joda jeg ønsker at den lille skal holde seg inni magen til den er ferdig ingenting er bedre enn det.. Liker å holde på i hagen så det gjør jeg når været tillater det også går jeg turer og er på besøk etc... Min samboer jobber offshore og er mye borte så jeg blir mye alene.. Til vanlig har jeg ikke problemer med det, men akkurat nå hadde det vært godt å hatt han hjemme:) Er jo ikke lenge igjen til termin, kun 40 dager så det skal vel gå greit.. Tror jeg må bli flinkere til å finne på ting i stedenfor å telle dager og timer:) Er dem siste dagene jeg er kommet inn i litt feil modus tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Løven 83!

Tror vi har gaske lik termin!!! Eg har 21. juli... du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner dere litt jeg, jobber og jobber så tiden går ikke sakte men raser av sted, men jeg er så lei av å jobbe vil bare ligge hjemme og ha fri! Har mistet helt gløden og fokuset selv om jeg egentlig har en flott og spennende jobb. Jeg klør i fingrene etter at ferien og permisjonen skal starte. Herregud som jeg skal nyte å ha fri fra 23. juni, jeg skal ikek mase om å føde en gang så lenge jeg får ha fri og det er sommer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg eg er delvis sykmeldt, så de dagene jeg har fri, reiser jeg gjerne og besøker slekt og venner!!!! ellers så har jeg prøvd å rydde i skuffer og skap hjemme, utrolig mye skrot en samler på, så nå er huset mitt begynt å få delvis orden eg er normalt sett ganske lat...så deilig å ha litt fri, så jeg har ork til slike ting, ellers ville det aldri blitt gjort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

har funnet dette innleget på side 5..

veldig aktuelt for meg

 

har og ryddet i skuffer...

 

treffer noen venninner, men dei jobber og det ikke skjer hver dag

 

Går og kikker på butikker, bruker litt penger

Litt vanskelig med klær for meg- lite som passer :-)

Sluttet å kjøpe klær til babyen, får vente og se

hvem blir det og hvor stor og hva vi mangler

 

Selv og nå er det SOMMERSALG

Er nesten lei å lese alt om baby men ikke denne forum :-)

Gjør øvelser for gravide med DVD

 

 

Hva ellers finner dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...