Gå til innhold

Da er jeg tilbake fra sykehuset..............

Kris.

Anbefalte innlegg

og jeg er et stort???????????????????????????????????????

Hadde en ul til før jeg skulle begynne med den første abort pillen, og tro dere ikke legen fant et foster på 3.9 mm.....

Dette er 4 ulen jeg har på 13 dager... den siste var på ondag, da fant de ikke plomem sekken en gang... Der aparatet vi brukte idag er det beste de har og det ble også brukt den første gangen jeg var der for 13 dager siden... da så de heller ingen foster...Hcg min har steget hele veien, tok en ny blodprøve idag som jeg ikke har fått svar på enda...

Hvoran kan de ha seg mulig at det var vært en tom fostersekk til idag??

Legen da at hvis jeg er 100 prosent sikkert påat jeg ble gravid den 21 april, er dette ikke et normalt svangerskap...

Problemet er at for å være 8+1 dag er fosteret alt for lite...hun sier det tilsvarer 4.5- 5 uker på vei....ingen ting stemmer, jeg fikk postiv graviditets test den 1 mai...

kan jo ikke blitt grvid etter testen slo ut...

En jeg kjenner som jobber på slik avd. sa kanskje det har vært en tvilling som har død, men utvikler de seg senere da??? kan de være så små når det er 8 uker på vei???

Dette ble sikkert forvirrende, men har det grusomt nå.. blir aldri ferdig med dette marerittet!!!!!!!!!!!!

TRor forsatt dette ikek går bra, ingen ting stemmer

Fortsetter under...

Dette er jo helt utrolig! Har aldri hørt om noe lignende. Men det er jo flott at det er et foster der nå. Da er det jo håp om at dette kan gå bra for deg! Det er jo en kjempe god nyhet!

Men jeg kan god forstå at du er fortvilet, følelsene dine må jo ha kjørt berg og dalbane nå i flere dager... Men nå vet du at du fortsatt har et foster der, så prøv og slappe av og nyt dagene, selv om det ikke er lett i det hele tatt.

Hva skjer videre med deg nå? skal du på ny kontroll om noen dager?

Ny ul på ondag og evt .abort pillen...og ny pille på fredag

legen var ikke opptimistisk...

Hatt det vondt i to uker nå, og enda en til skal de bli...

Kan vel ikke være 8 uker på vei med et foster som er 3,9 cm???

Det rare er at vi ikke så noe foster de tre andre gangene. Hjerte slo ikke enda.........

Kan jo hende du har hatt en eggløsning, etter den positive testen din? Det kan jo i noen få tilfeller skje, kanskje det har skjedd med deg?

Det at de ikke har sett noe foster før. Leger har jo ikke alltid rett. De kan ta feil, eller se feil de også. De er jo bare mennesker de også og kan gjøre feil. Kan være den lille har vært der og gjemt seg hele tiden...

Prøv iallefall og slapp av frem til onsdag, men jeg skjønner jo at det er forferdelig å gå slik å ikke vite. Ønsker deg iallefall lykke til, håper alt ordner seg for deg.

Kjære deg..

Sånn som du skal plages! Huff...

Synes det hele høres rart ut at legen mener fosteret er for lite. Før jeg mistet var jeg på UL, mente selv jeg var 8 uker på vei, og legen målte fostersekken til ca. 14 mm. SA da at fosteret va ca. 5-6 uker gammelt, altså var jeg mellom 7 og 8 uker på vei. Dessverre mistet jeg, så jeg fikk ikke kontroll målt for å se om det stemte. Men da jeg var gravid første gang og var på første UL, var jeg 10+4 på vei og da målte sønnen våre 44 mm, og var en aktiv krabat...

Så de hjerteslag? Jeg ville bedt om å få vurdering fra flere leger, ikke bare fra den samme hele tiden. Må jo tro at når HCG stiger er det det friskt svangerskap. Har mistet to ganger nå siden mars, og begge gangen sank HCG...

Lykke til, håper du får noen svar snart og at går bra med til slutt :o)

Fikk svar fra HCG prøven, den hadde steget bare 381... sykehuset mente derfor at det ikke var håp.... tok den første pillen ikveld kl 1800... det er det jævligste jeg noen gang har gjort.. trodde den værste dagen kom til å bli mandag når jeg skal ha tre viginal piller.... men tror dette var værre... å se sykepleieren komme med pillen og svelge den var grusomt........ særlig når alt har vært så sikkert og at vi så foster for første gang idag etter 4 ultra lyder...men ingen ting stemte av størrelse eller noe... det var så fryktelig psykisk tungt... håper dere aldri får oppleve dette......

Blir nok å føge med dere videre........

Nå skal jeg prøve å sove litt...

Lykke til videre jenter

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...