Gå til innhold

Tante har kommet, jeg roper et nøkternt hurra!

Anbefalte innlegg

Så kom hun da.... og hennes hevn var å komme helt uten forvarsel, mens jeg var i butikken. Med full styrke nedover lårene! Heldigvis hadde jeg en stor skjorte på, men det var bare å komme seg hjem. Så jeg er med igjen jenter!

Nå skal hun og jeg være alene i pinsen, kanskje like greit. Hun er jo ikke så interresert i fysisk kontakt med andre likevel! Vi må planlegge fremtiden hun og jeg....................

Fortsetter under...

ps.

glemte å si at det hadde vært mye bråk og slossing på tanteturen, noen hadde dratt hjem sammen med henne, noen er igjen der nede....

Hun nektet å si noe om hvem som kommer tilbake. De har tydeligvis en slags lojalitet seg imellom tross den hatefulle tonen.

Hun så temmelig blodig ut, så hun hadde nok vært med på bråket.

Det frundrer meg ikke det minste!

Kan nok stemme at der var et blodig oppgjør ja...

Min kom hjem den 29,men var totalt utslitt etter turen og det store oppgjøret,så hun ble bare her i 4 dager...Helt greit for meg.Håper det var det siste jeg så av henne på ei stund...Du får snakke fornuft med tantekjerringa i helga horatio,og få henne med på planene dine.En riktig god pinse til deg C";):

hei horatio..

FAN,FAN,FAN!!!!! Ja,ja,men d var vel både trist og godt på samme tid at den kom,for da kommer du jo et skritt videre,liksom.. selv jeg virkelig krysset fingrene for deg,horatio..

jeg regner med at min tante var med hjem og at hun inntar Askim neste uke,og da innen onsdag.. =[

men hva kan man gjøre da??

Hei horatio

Håper tanta di ikke har tatt med seg min.....

Det var jo synd at tanta di kom. Hadde håpa på at det lykkes for deg nå. Men når alt kommer til alt så er det jo tross alt greit at hun kommer når det ikke er noe bedre i vente. Det er bare så veldig surt når hun kommer. En liten trøst er at snart kommer en ny prøveperiode og spennede dager i vente....

Ønsker deg og tanta di en fin pinse.

Annonse

Min kom også og jeg roper jippi - for nå har jeg venta med store smerter siden ma på mars. Nå skal vi igang med en hektisk, intens, kosete, optimistisk pp. Optimismen er i alle fall her med full tyngde i kveld. Endelig kom hun i alle fall... så fungerer jeg i alle fall. Kjenner nå hvor vond den siste tida har vært. Håper vi lykkes begge to!

Det var din tante som hadde sort regnkåpe ja..den damen virker vite hva hun vil og ikke vil. Får du henne bare med på planen din (kanskje du kan friste med 9 måneders ferie på Rivieran på sånn helse- og skjönnhetsbehandling, fra topp til tå), så kan det bli lovende...

Vi hadde jo håpet hun redan dratt dit, men nå må vi vente litt.

Hva skal disse tantene overraske oss med neste gang?! Ikke morsomme.

Helsikes tante!! :o(

Var så spent på deg nå når jeg logget meg inn her igjen! Og så leser jeg dette!!!

Håper virkelig ikke det var tanta mi som greide å overtale henne! Hun er en utspekulert drittkjerring!

Ikke gi opp, horatio!! Det SKAL gå til slutt!!

Motet ditt kommer nok tilbake bare du får kasta henne ut døra igjen!

Imens kan du komme til oss vet du, og få trøst og oppmuntring! ;o)

Megastor klem fra meg..

ja ja da var hun ikke forsvunnet for godt da. Hm... det var kanskje like greit hun kom da når du ikke fikk noen positiv test. Håper hun forsvinner like raskt som hun kom. Om noen dager er du ovenpå igjen og klar til å kaste deg over mannen din. Du får be han forberede seg på slitsomme dager.

trøsteklem fra

Disse tantene, horatio!! Forsto vel ganske fort at det ville skjære seg med så mange usympatiske vesner på et sted. Jeg fikk en melding fra min tante, hun fikk lånt en telefon. Hun ligger for tiden på sykestua på Gardermoen etter heftig krangel og fysiske angrep fra opp til flere tanter. Hun sier hun vil hjem igjen, har sjekket busstidene, men ble litt nedstemt av det dårlige været og lurer heller på om hun skal slenge seg på en restplass ett eller annet sted. Jeg støttet veldig det forslaget, men da var hun plutselig ikke så villig lenger. Så nå får vi se. Føler på meg at kjerringa kommer slentrende og ber om tilgivelse om en dag eller to.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...