Gå til innhold

Mange 1.gangsgravide her eller:)? Liten pres.runde?

Lillypia

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er gravid for første gang, bor i Bergen med sambo og er 21 år! Er i dag 10+3 og har foreløpig termin 29.desember.......dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja , dette er første gang.

Jeg er ca (ut fra babyverden)4+2 i dag.Foreløpig termin er 10 Feb.

Jeg kommer fra Larvik og er 22 år.

Sambo og jeg bor også sammen med to nusselige puser,Ida og Emil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Er 5+2 i dag med vår første. Er 23 år, vert sammen med sambo i 9 år, bodd sammen i 3. Gleder oss veldig til den lille kommer 03. februar :)

Husdyr har jeg en hel haug av :) Nydelige hunden min Rocco på 1,5 år, to puser, gråpus og svartpus, ( som seriøst er homo :) ) og et akvarium på 560 liter ;)

Ja da var det meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jer er nå ifølge barnimagen 5+1 uker på vei:) det er min første, sambo har to fra før av, en gutt på 8 og en jente på 11:) vi har vært sammen i 5 år, jeg er 21 og sambo er 25;) bodd sammen i 3 år, termin er ca 7 februar.

noen som vil snakke på msn? min adresse er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Koselig med en presentasjonsrunde av oss førstegangsgravide! Får nesten inntrykk av at alle her inne har barn fra før...

Jeg er 30, blir 31 før babyen kommer. Mannen min er 28, og vi venter førstemann 7. januar 07; er i dag (ifølge babyverden.no) 9+1. ;o)

Vi bor i nærheten av Drammen. Har vært gift i et år i juli, vært sammen i tre og et halvt år. Vi gleder oss veeeeldig til å få barn og ble jublende glade da testen var positiv! ;o)

Vi blir nok godt kjent med hverandre her inne etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg er også gravid for første gang, veldig spennende :o) Er 10+0 i dag, og har ifølge legen min termin 01.01.07. Bor i Nordland, fyller straks 28 år, og samboeren min er 33 år. Gleder oss stort! Koselig å bli kjent med dere etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg er gravid for første gang, 20 år, bor litt utfor Bergen ilag med mannen min (giftet oss 6 mai). Idag er jeg 6+5 (ifølge babyverden). Har termin 24 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg er da i følge denne oversikten 6+4 med første barn. Jeg er 23 år, og har vært sammen med samboeren min i 1,5 år, men vi har en mye lengere historie enn det....sånn ca. 6 år.Vi gleder oss veldig over å skule bli foreldre, men er jo også veldig skremte over at vi skal begi oss innpå noe vi aldri har gjort før:)Terminen er 2.februar, og vi er kjempeekstatiske!!!Vi har en pus på 14 uker også, som sikkert kommer til å mislike det å ikke være i sentrum lenger...Men litt kos blir det nok likevel på lille Oliver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er også gravid for 1. gang. Er 25 år, bor i Oslo og jobber som lærer. Vi har prøvd å bli gravide i snart 3 år, har ett mislykket prøverrørforsøk bak oss, og testet nå positivt (!!!) etter å ha satt inn to befrukta egg som har vært nedfryst. Er 4+2 på vei. Er veldig spente og håper så inderlig at alt skal gå bra. Skal på tidlig ultralyd i uke 7 og se at alt er som det skal + om det evt er ett eller to foster.

Lykke til til alle dere! Nyt sommeren og livet!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg er førstegangs, termin 18 januar, så i dag er jeg 7+4:)

jeg er 20 år, samboern 23. bor i trondheim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Jeg er førstegangs... har termin 13.januar..så jeg er 9 uker på vei...

Jeg er 23 år.. har samboer og er forlova.. samboeren min er også 23 år. Vi har akkurat kjøpt oss leilighet på solsiden i trondheim.. vi kjøpte en 3 roms da vi snart blir en til :)

Vi gleder oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er også gravid for første gang med foreløpig termin 7. februar.Min samboer og jeg er 26 år, bosatt på sørlandet og gleder oss veldig til å få en liten en :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Min første baby,er 12+5 på vei,gleder meg kjempe mye...holder til utenfor bergen,e 24 år:) Ska bli sambo i august..har en liten hund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er 33 år, fra Lillestrøm og gravid for aller første gang (7+3), termin 26. januar. Samboeren og jeg har vært sammen 2 1/2 år og vi ønsker oss veldig barn sammen.

Er veldig glad for at formen min er så fin. Har unngått den berømte kvalmen hittil..og krysser fingrene for at det forts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra initiativ!

Er 23 år, mann på 28 og venter en liten en 15. jaunar. Er 8 uker på vei, og i topp form foreløbig. Bare litt trøtt...

Bor i Aust Agder i et hus vi alltid finner noe å pusse opp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang for oss også, er 7+1 og har termin 22. jan. Er 22 år, og samboer 25. Vi har vært sammen i 4,5 år, og bodd sammen i 2. Babyen er planlagt og ønsket (selv om panikken sniker seg inn en sjelden gang...:)) Vi bor i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Jeg er gravid for første gang, bor i Nord-Trøndelag og fyller 27 i år. Samboeren min er 31. I dag er jeg 9+5 og har foreløpig termin 4.januar (mine egne / kalkulatorens beregninger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å hilse på dere alle. Gøy å se at vi er så mange 1.gangs. Har også fått litt det inntrykket at veldig mange har barn fra før....

Og så var det litt godt å se at andre blir grepet av panikkfølelsen innimellom også, til tross for at nurket var planlagt:) hehe. Tror det er ganske vanlig.

Hvis noen vil legge meg til msn er det [email protected]

Ønsker dere alle ei fortsatt fin pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

Eg er gravid for første gang, 6+3 idag å i følgje BIM kalkolatoren termin 27 januar... Eg å samuar er 21 år og vore ilag i 4.5 år å nett kjøpt oss hus på Vestlandet med utsikt til sjøen...gler oss masse....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i dag lykkelig 4+6, terminberegnet til 7/2. Ble klaff på 1pp, var forberedt på at det skulle ta tid med prøving, men vi var heldige :)

Jeg er 27 år og min kjære er 29 år. Vi bor og jobber i Oslo.

Hyggelig å kunne dele tanker og spørsmål med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 5+3 dager i følge babyverden, 6 uker her:-) 25 år, samb på 5. året og kjærster i 7. Bor ikke langt fra Drammen:-) Termin 3 februar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...