Gå til innhold

Sambo ga etter...!

Mum K&K

Anbefalte innlegg

Ja,denne prosessen har vært den tyngste i mitt liv. Å stå midt oppi en diskusjon med min samboer på om jeg skal ta abort eller ikke. Har en sønn på snart 1 år fra før, og ble nylig gravid igjen. Ikke planlagt og veldig dårlig timet..siden vi var midt oppi problemer og vurderte å flytte fra hverandre.

Jeg fikk valget mellom å bli alenemor til 2 eller ta abort...han har vært veldig frustrert, og for all del, jeg har empati for en mann også....men,her måtte han gi etter for hva jeg klarte å leve med, og ikke....

Klarer ikke å ta abort og vi er mer enn gode nok til å ta oss av enda et barn...så jeg ga beskjed i dag (for 5.gang)...det blir ingen abort, dette må vi bare ta ansvar for.

Og da sa han "det er greit"...

Ååååå,så lettet jeg ble. Nå kan jeg begynne å glede meg over graviditeten og så må vi heller sette forholdet litt mer under loope og se om vi klarer å leve med hverandre....i hvertfall nå når vi venter enda et barn :)

You never know what life brings you, men en får se lyst på fremtiden.

Klem fra meg

Fortsetter under...

hei.. ja d va no godt at ting ordnet sæ for dæ..

eg fikk no timen til unn i tromsø idag.. skal den 13 juni.. mn sia eg ikk vil ta medisinsk så må eg vente enda lengre på kirurgisk time..

nåkka eg ikk vil... mn har nok ikk sånn gubbe som dæ nei..=(

hadde gleda mæ til å gå gravid å få en ny en.. mn nei..

lykke til videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...